Урок № 7. Десять завдань для перевірки знаньМета: узагальнити вивчений упродовж чверті матеріал; з'ясувати ступінь засвоєння та розуміння учнями музики як мистецтва, що розповідає про життя людей і навколишній світ; з'ясувати ступінь усвідомлення особливостей емоційного змісту музики; розвивати здатність учнів виконувати основні тематичні завдання чверті, уміння орієнтуватися в засобах музичної виразності; виховувати інтерес до музики. Музичний матеріал: Я. Степовий «Колискова»; Й. С. Бах «Волинка»; М. Сільванський. Полька «Комарики»; Г. Свиридов «Дощик»; український народний танець «Козачок»; пісні, розучені протягом І чверті. Наочні посібники: нотна хрестоматія; паперові «веселі нотки» для заохочення учнів; картки зі словами. Обладнання: ТЗН; музичний інструмент; фонохрестоматія. Тип уроку: урок узагальнення знань. Форма проведення: командна гра. Хід уроку Учні входять до класу під музичний супровід (Г. Свиридов «Дощик»), 1. Організаційний момент Перевірка готовності класу до уроку. Музичне вітання 2. Мотивація навчальної діяльності Учитель. Минуло небагато часу відтоді, як ви прийшли навчатися у другий клас, але ви вже пізнали багато нового. Під час наших зустрічей музика нас хвилювала, відкривала свої таємниці. Вона розповідала нам багато цікавого про життя лісу та його мешканців, про чудові картини природи, знайомила нас із різними музичними інструментами, танцями, піснями... Пропоную перевірити свої знання, узявши участь у командній грі. 3. Основна частина Учні об’єднуються у дві команди, які виконують різноманітні ігрові завдання та відповідають на запитання. За кожну правильну відповідь учень отримує «веселу нотку». Команда, яка отримала найбільше «ноток», стає переможницею. Гра «Хто швидше?» Хто створює музику? Хто виконує музику? Як називають великий інструментальний колектив? Як називають великий вокальний колектив? Гра «Упізнай мелодію» Учням пропонують прослухати фрагменти музичних творів та пригадати їх назви. М. Сільванський. Полька «Комарики»; Й. С. Бах «Волинка»; Г. Свиридов «Дощик»; Український народний танець « Козачок »; Я. Степовий «Колискова». Дата Клас Гра «Упізнай композитора» З’єднайте назви творів з їх авторами. М. Сільванський Г. Свиридов Й. С. Бах Я. Степовий Український народний танець Ігрове завдання Прочитайте слова, зашифровані на картках. «Волинка» Полька «Комарики» «Козачок» «Дощик» «Колискова» Конкурс виконавців Представники від кожної команди повинні проспівати куплет вивченої пісні у складі: соло, дуету, тріо, квартету або хору (на вибір). Команда суперників має визначити назву пісні та назву складу виконавців. Додаткове завдання-гра «Ритмічне коло» Найбільш підготовленим учням учитель може запропонувати додаткове завдання. Учні стають у коло. Учитель, звертаючись до одного з них, проплескує ритмічний рисунок. Учень повторює його ритмічними складами (ТА; ТІ-ТІ), а потім проплескує свій ритмічний рисунок товаришеві, який стоїть поруч. 4. Підбиття підсумків уроку Учитель оцінює активність учнів і відзначає найкращі відповіді. Учні виходять із класу під музичний супровід (В. Гребенюк «Осінь») | |
| |
Переглядів: 2158 | |
Ліплення з пластиліну. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування д... |
Аплікація з паперу «курчатко» |
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка» |
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ... |
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл... |
Всього коментарів: 0 | |