Урок 16. Музика виражає та зображуєВступ Музика виражає настрої, почуття, характер людини, а також зображає життя: людину і все, що її оточує. Саме в цьому ми ще раз переконаємося з допомогою вже знайомої нам гри. Вона називається „Правильно-неправильно”. |
Урок 15. Святкова музикаВступ На минулому уроці ми розпочали вивчення української щедрівки „Ой сивая та і зозуленька”. Сьогодні ми її повторимо та виконаємо! |
Урок 14. Музика передає рухВступ Кожен вид мистецтва є особливим. Наприклад, рух музика може передати набагато краще, ніж живопис. Як і все в нашому житті (час, люди, транспорт...) музика рухається. |
Урок 13. Музичний пейзажВступ Сьогодні ми знову малюватимемо з допомогою музики! Тільки не людей (як на минулому уроці), а пейзажі. Пригадайте пісні про зиму, весну, літо, ліс і взагалі про природу. Їх можна назвати „музичними пейзажами”. |
Урок 12. Звірі у музиціВступ Музика може зобразити багатьох тваринок. Вона досить часто розповідає про природу, - рослин і тварин. Саме це нам продемонструє наступна пісня. |
Урок 11. Музика малює портретВступ Людина в музиці – це не обличчя, не зовнішність, а характер, настрій, рухи, дії. Слухаючи та виконуючи музичні твори ми з’ясували, що музика тісно пов’язана з життям, розповідає про нього, виражає внутрішній світ людини. |
Урок 10. Настрої, почуття, думки в музиціВступ На минулому уроці ми говорили, що життя людини є основою створення музики. Але ж в одному творі показати його неможливо. Музика відображає переважно почуття, думки людини, її настрій. Ось, наприклад, як у пісні „Любіть Україну”?, що ми почали вивчати на минулому уроці. |
Урок 9. Музику народило життяВступ Немає жодного явища в природі, ні однієї події в житті, які не могла б відобразити музика. Вона насправді настільки могутня, адже музику народило саме життя. Усе, що є в ньому, музика намагається зобразити, виразити. І це вона робить власними специфічними засобами: через мелодію, ритм, темп, динаміку та тембр. |
Урок 8. Пісня, танець, марш зустрічаються разомВступ Три „кити”, на яких тримається музика (пісня, танець і марш) дуже різні за своїм настроєм і характером. Але є музичні твори, в яких вони зустрічаються разом. |
Урок 7. МаршВступ Доречно було б розпочати наш урок із військового маршу, тому що ми не довчили його на минулому уроці. Це пісня „Гей, військо йде”, яку написали поет Іван Франко та композитор Василь Верховинець. |