Урок 10. Настрої, почуття, думки в музиціВступ На минулому уроці ми говорили, що життя людини є основою створення музики. Але ж в одному творі показати його неможливо. Музика відображає переважно почуття, думки людини, її настрій. Ось, наприклад, як у пісні „Любіть Україну”?, що ми почали вивчати на минулому уроці. У ній поет Володимир Сосюра та композитор Микола Ведмедеря виразили своє ставлення до Батьківщини: любов, повагу, вдячність. Почуття, висловлені в пісні, близькі кожному з нас. Сьогодні ми її повторимо та виконаємо. Продовження розучування пісні „Любіть Україну” Караоке. Пісня „Любіть Україну” Слухання. Л. Бетховен Чи можна в одному творі висловити протилежні відчуття? Звичайно ж, адже людина досить часто вагається. Приймаючи те чи інше рішення, зважуючись на вчинок, ми змушені аналізувати різні думки, зазирати в майбутнє, думати про можливі наслідки наших дій. Це притаманне людині з давніх-давен. Наприклад, не сучасний, але всім відомий композитор Людвіг Бетховен так відобразив свої почуття в наступному творі. Прослухайте його і спробуйте дати власну назву. Аналіз прослуханого твору Твір Л. Бетховена називається „Весела. Сумна”. У ньому ми почули два настрої, але три частини. Як композитор розділив настрої в частинах? Що він цим хоче нам сказати? Завдання Який із відомих вам композиторів є автором музики до пісні „Любіть Україну”? Скільки частин має музичний твір Людвіга Бетховена „Весела. Сумна”? Назвіть ваші найулюбленіші пісні. Що вас у них привабило? Підсумки Сьогодні на уроці ми переконалися, що в кожному музичному творі передаються передусім почуття, думки та настрій людини. Побачили ми це на прикладі пісні „Любіть Україну” та творі Людвіга Бетховена „Весела. Сумна”. Джерело: noindex | |
|
| |
| Переглядів: 1623 | |
| Склад числа 3. Прямі і криві лінії. Трикутник |
| Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі |
| Робота з папером. Декоративна аплікація |
| П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Баб... |
| Складання таблиць додавання і віднімання чисел 8 і 9. Різницеве порівняння до... |
| Всього коментарів: 0 | |