Урок 26. Подорожі музичними країнами (узагальнення)Вступ Завдяки трьом „китам” музики (пісні, танцю і маршу) ми побували у країнах Опера, Балет, Симфонія і Концерт. Сьогодні перевіримо, що ми навчилися та запам’ятали в цих подорожах. |
Урок 25. Музичні країни – симфонія, концертВступ Завдяки нашим друзям, „трьом китам музики”, ми можемо завітати до музичних країн Симфонія та Концерт. Однак спочатку повторимо та виконаємо пісню, вивчення якої розпочали на минулому уроці, - українську народну пісню „Гарний танець гопачок”. |
Урок 24. Музичні країни – опера, балетВступ Ми вже потоваришували з трьома „китами” музики (піснею, танцем і маршем), тому нас пускатимуть до всіх музичних країн. Розпочнемо, з країн Опера та Балет. |
Урок 23. Подорож із маршемВступ Вигнав дід козу із хати, Та й пішла вона блукати. |
Урок 22. Подорож із маршемВступ Поки ми подорожували з двома „китами” музики (піснею і танцем) зник третій кит – марш! Знайти його нам допоможе коза з твору славетного українського композитора Миколи Лисенка. |
Урок 21. Подорож із танцемВступ Ми сьогодні продовжимо подорож із одним із „китів” музики (танцем). Перед тим повторимо та виконаємо українську народну пісню „Зима і весна” |
Урок 20. Подорож із танцемВступ Весна прийшла! Знаю, ти дуже любиш цю пору року. |
Урок 18. Подорож із піснеюВступ Опера – це музичний спектакль, де всі герої не розмовляють, а співають. |
Урок 17. Подорожі з піснею, танцем, маршемВступ Три музичні „кити” – це пісня, танець і марш. З їх допомогою ми познайомилися з різними жанрами музичного мистецтва. Кожен „кит” має свої виражальні засоби та інтонаційні особливості. |
Урок 19. Подорож із піснеюВступ. Поняття теми та арії в опері Кожне з козенят із дитячої опери Миколи Коваля „Вовк і семеро козенят” має свою пісню. Сьогодні ми прослухаємо, а потім – розучимо пісні кількох персонажів цієї опери. |