Урок 22. Подорож із маршемВступ Поки ми подорожували з двома „китами” музики (піснею і танцем) зник третій кит – марш! Знайти його нам допоможе коза з твору славетного українського композитора Миколи Лисенка. Прослухайте і розучіть її пісню. А також поміркуйте, яка музика характеризує козу. Демонстрація. М. Лисенко. Опера „Коза-дереза”. Пісня Кози Розучування. М. Лисенко. Опера „Коза-дереза”. Пісня Кози Караоке. М. Лисенко. Опера „Коза-дереза”. Пісня Кози Слухання. М. Лисенко. Опера „Коза-дереза”. Хор „Ходім, братці, воювати” Ми знайшли третій „кит” музики (марш)! Він заховався в дитячій опері Миколи Лисенка „Коза-дереза”. Прослухайте хор „Ходім, братці, воювати” з цієї опери. Аналіз прослуханого твору Марш привів нас до опери. Музика, хоча і була маршовою, однак виконана співом. Колективне виконання пісні всіма героями опери називають хором. Яку козу намалювала нам музика Миколи Лисенка? Опишіть її. Завдання Що таке опера? Що називають хором? Які особливості маршу допомагають нам характеризувати музичних героїв? Підсумки уроку Сьогодні з допомогою пісні Кози з дитячої опери Миколи Лисенка „Коза-дереза” ми знову зустрілися з третім „китом” музики – маршем. Хор із цієї опери („Ходім, братці, воювати”) допоміг познайомитися з особливостями та засобами музичної виразності маршу. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1443 | |
Вітальна листівка до дня матері |
Сторінками улюблених книг. Урок позакласного читання |
В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із теми |
Підсумковий урок за І семестр |
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми) |
Всього коментарів: 0 | |