Урок 26. Подорожі музичними країнами (узагальнення)Вступ Завдяки трьом „китам” музики (пісні, танцю і маршу) ми побували у країнах Опера, Балет, Симфонія і Концерт. Сьогодні перевіримо, що ми навчилися та запам’ятали в цих подорожах. Розпочнемо з творів, що допомогли нам потрапити до музичних країн. Це – вивчені нами пісні. Караоке. Тема Всезнайки з опери М. Коваля "Вовк і семеро козенят” Караоке. Тема Туптунки з опери М. Коваля "Вовк і семеро козенят” Караоке. Тема Бодайки з опери М. Коваля "Вовк і семеро козенят” Караоке. Пісня „Зима і весна” Караоке. Пісня Кози з опери М. Лисенка „Коза-дереза” Караоке. Пісня Кози з опери М. Лисенка „Коза-дереза” Умови музичної вікторини Прослухайте фрагмент твору. Назвіть його автора та музичну країну (Оперу, Балет, Симфонію, Концерт) Музична вікторина. Завдання 1 Прослухайте фрагмент твору. Назвіть його автора та музичну країну І. Беркович. Другий концерт для фортепіано з оркестром (фінал) Музична вікторина. Завдання 2 Прослухайте фрагмент твору. Назвіть його автора та музичну країну П. Чайковський. "Танець маленьких лебедів” з балету "Лебедине озеро” Музична вікторина. Завдання 3 Прослухайте фрагмент твору. Назвіть його автора та музичну країну Невідомий автор першої половини ХІХ ст. "Симфонія” (козачок) Музична вікторина. Завдання 4 Прослухайте фрагмент твору. Назвіть його автора та музичну країну М. Лисенко Хор" Ходім, братці, воювати” з опери "Коза-дереза” Музична вікторина. Завдання 5 Прослухайте фрагмент твору. Назвіть його автора та музичну країну Ж. Бізе. Марш Тореадора з опери „Кармен” Музична вікторина. Завдання 6 Прослухайте фрагмент твору. Назвіть його автора та музичну країну С. Прокоф‘єв. Вальс із балету "Попелюшка” Підсумки уроку Сьогодні ми підсумували знання, отримані в подорожах країнами Опера, Балет, Симфонія та Концерт, а також пригадали і заспівали знайомі пісні! Ми це ще не раз робитимемо на наступних уроках! Співатимемо досхочу! Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1434 | |
В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» В. Нестайко «Руденький» |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
Поводження з незнайомими людьми у під’їзді, на вулиці |
Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенів |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint |
Всього коментарів: 0 | |