Урок № 21. Ритм — музичний чарівникМета: ознайомити учнів із поняттями «ритм», «ритмічний рисунок», з назвами та графічним написанням тривалостей; учити відтворювати мелодію за графічним зображенням; ознайомити з мистецтвом дзвонарів; розвивати в учнів чуття ритму, розуміння емоційного змісту і характеру творів; виховувати інтерес до музики. |
Урок № 19. Музична мова... і розмоваМета: визначити багатогранні можливості музики; навчатися відчувати фрази та речення у музичному творі, їх динаміку; продовжити ознайомлювати учнів із поняттями «інтонація» та «"зерно'Чнтонація»; учити знаходити у творах інтонаційне «зерно»; розвивати емоційну сферу учнів; удосконалювати співацькі навички; виховувати в учнів інтерес до музики. |
Урок № 20. Які вони — музичні звукиМета: збагачувати уявлення учнів про виразні можливості музики; ознайомити з властивостями музичних звуків; визначити поняття «вокальні» та «інструментальні» звуки; учити порівнювати образи музики з образами поезії та живопису; розвивати художньо-образне мислення, творчу уяву; виховувати естетичний смак дітей. |
Урок № 18. Музична мова... і розмоваМета: визначити багатогранні можливості музики; навчатися відчувати фрази та речення у музичному творі, їх динаміку; ознайомити учнів із поняттями «інтонація» та «,,зерно"-інтонація»; учити знаходити у творах інтонаційне «зерно»; розвивати емоційну сферу учнів; удосконалювати співацькі навички; виховувати в учнів інтерес до музики. |
Урок № 17. Мова музики чарівнаМета: учити учнів визначати зміст і характер музики, звертаючи увагу на засоби виразності; розвивати музичний слух учнів, уміння відчувати емоційно-образний зміст музики, передавати його у виконанні; виховувати інтерес як до авторської музики, так і до фольклорної творчості; залучати учнів до участі в проведенні народних ігор та виконанні народних танців. |
Урок № 16. Музичний калейдоскопМета: узагальнити матеріал І семестру; допомогти учням продемонструвати виконавські досягнення, повніше засвоїти емоційну сферу, самовиразитися; поглибити розуміння учнями зв'язків музики (мистецтва) із навколишнім середовищем; допомогти усвідомити, що музика є необхідною складовою життя людини; виховувати любов до музики, пісні, творчої співпраці; прищеплювати бажання навчатися. |
Урок № 15. Навіщо музиці «ім’я»Мета: розкрити поняття «колядка», «щедрівка», «програмна музика»; надати учням уявлення про музику як мистецтво, що розповідає про життя людей і навколишній світ мовою звуків, про вокальну та інструментальну музику; підготувати учнів до уроку узагальнення знань; розвивати в учнів уміння сприймати музику та визначати засоби її виразності; розвивати вокально-хорові навички, творчі здібності учнів; виховувати музичну культуру та моральні якості (доброту, співчуття, людяність, любов до рідного краю та народних традицій). |
Урок № 14. Музика зображуєМета: формувати в учнів уміння визначати емоційний зміст музики, розкривати характер, настрій пісень під час їх виконання; розвивати емоційне, зацікавлене ставлення до музики, відчуття рівномірної пульсації; виховувати любов до музики, пісні, творчої праці, комунікативні навички; прищеплювати бажання навчатися. |
Урок № 13. Музика зображуєМета: учити визначати особливості емоційного змісту, засоби музичної виразності, що відіграють вирішальну роль у створенні казкових образів; дати визначення поняття «зображальність»; продовжити формувати зорово-слухове сприйняття; розвивати творчі здібності, здатність у музиці відчувати красу природи, неповторність казкових образів, красу народних традицій; виховувати любов до музики, пісні, творчої праці; прищеплювати бажання навчатися. |
Урок № 12. Музика виражаєМета: учити визначати особливості емоційного змісту, засоби музичної виразності; дати визначення поняття «аркан»; продовжити формувати зорово-слухове сприйняття; розвивати творчі здібності, емоційну сферу учнів; виховувати любов до музики, народної творчості; прищеплювати бажання навчатися. |