Тема: Крокуємо разом... Мета: ♦ навчальна: розширювати уявлення учнів про емоційний зміст музики; активізувати образне мислення учнів; розкрити поняття «марш» та «маршова музика»; ♦ розвивальна: розвивати творчу фантазію учнів, уяву, уміння імпровізувати; ♦ виховна: виховувати в учнів вокальні, виконавські навички; прищеплювати учням зацікавленість музикою. |
Тема: Танці жартують Мета: ♦ навчальна: навчати учнів визначати особливості емоційного змісту, засоби музичної виразності; ♦ розвивальна: продовжити формувати зорово-слухове сприйняття; розвивати творчі здібності, емоційну сферу учнів; ♦ виховна: виховувати любов до музики, народної творчості; прищеплювати бажання навчатися. |
Тема: Запрошує танець Мета: • навчальна: закріпити набуті учнями знання та вчити застосовувати їх на практиці; продовжити ознайомлення учнів з українською музикою; дати визначення понять «вальс» та «полька»; • розвивальна: розвивати в учнів чуття ритму, розуміння емоційного змісту й характеру танців; ч • виховна: прищеплювати учням зацікавленість народною творчістю, заохочувати до її вивчення. |
Тема: У королівстві співучих мелодій Мета: • навчальна: розширювати уявлення учнів про емоційний зміст музики; активізувати образне мислення; • розвивальна: розвивати творчу фантазію учнів, уяву, уміння імпровізувати; • виховна: виховувати в учнів вокальні, виконавські навички, зацікавленість музикою, співом. |
Тема: Жили-були три музичні кити Мета: • навчальна: розширювати уявлення учнів про емоційний зміст музики; активізувати образне мислення учнів; розкрити поняття «музика вокальна» та «інструментальна», «пісенна», «танцювальна», «маршова»; • розвивальна: розвивати творчу фантазію учнів, уяву, уміння імпровізувати; • виховна: виховувати в учнів вокальні, виконавські навички, прищеплювати зацікавленість музикою, співом. |
Тема: На гостини до пісні Мета: • навчальна: визначити з учнями багатогранні можливості музики; • розвивальна: розвивати емоційну сферу учнів; удосконалювати співацькі навички; • виховна: прищеплювати учням зацікавленість музикою. |
Урок № 35. Де бували, що вивчали — знання свої перевірялиМета: узагальнити матеріал II семестру «Мова та розвиток музики»; перевірити, як учні навчилися слухати і виконувати музику, як розуміють її мову, наскільки засвоїли основні музичні поняття та терміни; продовжувати виховувати любов до музичного мистецтва. |
Урок № 34. Звідки музика прийшлаМета: пояснити учням витоки музичного мистецтва; закріпити поняття «музична мова»; спрямовувати увагу учнів на окремі засоби музичної виразності, що допомагають створити музичний образ; удосконалювати співацькі навички; продовжити виховувати інтерес до музики, бажання вивчати її, займатися різноманітною музичною діяльністю. |
Урок № 33. Як розвивається музикаМета: закріпити набути знання елементів музичної мови та вчити застосовувати їх на практиці; продовжити ознайомлення учнів з українською музикою; розвивати в учнів чуття ритму, розуміння емоційного змісту й характеру народних танців; виховувати в учнів інтерес до народної творчості, заохочувати до її вивчення. |
Урок № 32. Казкові тембри голосівМета: продовжити роботу з поняттям «тембр»; навчати учнів розрізняти тембри різних музичних інструментів і голосів; пояснити значення різних тембрів для характеристик музичних образів; розвивати емоційну сферу та уяву учнів, навички уважного слухача й виконавця, здібності тонко відчувати й розуміти зміст і характер музичних творів; підтримувати весняні настрої учнів засобами музики; виховувати в учнів музичну культуру. |