Урок № 26. Кішка з мишкою помирилисяМета: розширювати поняття про пропорції тіл тварин, людей, навчити учнів відтворювати особливості будови та зовнішнього вигляду об'єкта під час ліплення; розвивати дрібну моторику рук, уяву, фантазію; виховувати любов до тварин, охайність під час роботи. |
Урок № 25. Весна прийшлаМета: навчити учнів відтворювати глибину простору за допомогою кольору, деталізації переднього плану та методу загороджування; розвивати кольоросприйняття ока, уяву, формувати естетичні почуття, смак; виховувати охайність під час малювання фарбами. |
Урок № 24. Знайомство з колоритомМета: навчити учнів використовувати зображувальні можливості кольору, ознайомити з поняттями «колорит», «колірна гама», з колірними асоціаціями; розвивати естетичні почуття, смак, уяву, уміння аналізувати; виховувати охайність під час роботи. |
Урок № 23. Квіти на підвіконніМета: ознайомити учнів з симетрією як найпростішим композиційним засобом організації площини, навчити досягати рівноваги в асиметричній композиції; формувати естетичні почуття, смак, розвивати творчі здібності; виховувати любов та дбайливе ставлення до природи, захопленість красою квітів. |
Урок № 22. Смачний десертМета: ознайомити учнів зі способами передавання глибини простору за принципом «ближче — нижче», «ближче — більше», «далі — вище», «далі — менше»; розвивати просторове мислення, уяву, зацікавленість творами образотворчого мистецтва, уміння аналізувати; формувати естетичні почуття, смак; виховувати любов до творів образотворчого мистецтва, охайність під час роботи з художніми матеріалами. |
Урок № 21. Пригоди вітерцюМета: ознайомити учнів з поняттями «статична» та «динамічна» композиція, елементарним передаванням динамічного стану об'єктів (вітер); розвивати уяву, вміння спостерігати, аналізувати стан природи, формувати естетичні почуття, зацікавленість творами образотворчого мистецтва; виховувати любов та дбайливе ставлення до природи. |
Урок № 20. Сонце — господар небаМета: ознайомити учнів з поняттям «композиційний центр», правилами виділення головного в композиції (розмір, колір); формувати естетичні почуття, смак, розвивати вміння визначати головне в композиції, фантазію та уяву; виховувати охайність під час роботи. |
Урок № 19. Таємниці композиціїМета: ознайомити учнів із поняттями про врівноважену та неврівноважену композиції, досягненням композиційної рівноваги шляхом розташування на площині великих та малих елементів; розвивати просторове мислення, естетичні почуття, смак, вміння створювати врівноважені та неврівноважені композиції, активізувати ініціативу учнів; виховувати охайність під час роботи. |
Урок № 18. Мистецькі захоплення дітейМета: ознайомити учнів із пропорціями та масштабом, елементарними поняттями про будову фігури людини, її складові; розвивати спостережливість, уміння аналізувати, формувати естетичні почуття, смак, уяву; виховувати повагу до людей мистецтва, зацікавленість мистецтвом. |
Урок №17. Зимові розвагиМета: ознайомити учнів з композиційними засобами досягнення художньої виразності зображення (обрання формату, розміру зображення), звернути увагу на передавання рухів людини у зображенні; розвивати спостережливість, уяву, формувати естетичні почуття, смак; виховувати охайність під час роботи. |