Урок № 6. Живописне яблукоМета: ознайомити учнів з кольором — головним засобом виразності живопису; навчити передавати багатство кольорів та відтінків у роботі з натури; розвивати вміння порівнювати та аналізувати натуру, формувати й розвивати естетичні почуття, кольоросприйняття ока, смак, спостережливість, уміння бачити красу оточуючих предметів; виховувати охайність під час роботи. |
Урок № 5. Чарівна палітраМета: надати учням початкові уявлення про живопис як вид образотворчого мистецтва, ознайомити з художніми матеріалами та інструментами художника-живописця; розвивати кольоросприйняття ока, уміння аналізувати, розповідати про побачене, формувати естетичні почуття, смак, активізувати ініціативу учнів; виховувати любов до творів образотворчого мистецтва. |
Урок № 4. Таємниці квіткових силуетівМета: ознайомити учнів із силуетно-площинним зображенням квітів, дерев, із технікою «ґратографія»; розвивати уяву, уміння узагальнювати форму, формувати естетичні почуття, смак, творчі здібності; виховувати любов та дбайливе ставлення до природи, охайність під час роботи з тушшю. |
Урок № 3. Свято врожаюМета: ознайомити учнів із засобами виразності графіки: лінією, штрихом, крапкою, плямою, елементарними графічними способами передавання характеру поверхні, форми та декору зображуваних предметів; розвивати навички роботи з графічними матеріалами, уміння використовувати різні графічні засоби для передавання певного характеру зображення, формувати естетичні почуття, смак; виховувати дбайливе ставлення до творів образотворчого мистецтва, охайність під час роботи з графічними матеріалами. |
Урок № 2. Лісова галявинаМета: надати учням початкові уявлення про графіку як вид образотворчого мистецтва, про основні графічні матеріали та інструменти; розвивати зацікавленість творами графічного мистецтва, уяву та фантазію, формувати естетичні почуття, смак, активізувати ініціативу учнів; виховувати дбайливе ставлення до творів образотворчого мистецтва, охайність під час роботи з графічними матеріалами. |
Урок № 1. Калейдоскоп враженьМета: ознайомити учнів з видами візуальних (образотворчих) мистецтв, головними засобами виразності в них, навчити розрізняти твори мистецтва за їх видами; розвивати вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх, формувати естетичні почуття, смак, активізувати ініціативу учнів; виховувати любов до творів образотворчого мистецтва. |
УРОК 34 Тема. Фантастичні образиМета: 1. Дати загальне уявлення про фантастичні образи в літературі й образотворчому мистецтві, розкрити їхній взаємозв’язок. 2. Розвивати образне мислення, фантазію, використовувати різні виражальні засоби для створення певного образу, удосконалювати навички роботи з кольором і роботу з графічними матеріалами. 3. Виховувати інтерес до творчості, активізувати творчу ініціативу. |
УРОК 33 Тема. Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах»Мета: 1. Поглибити знання про декоративно-ужиткове мистецтво, ознайомити з декоративними обра зами тварин і птахів у народній творчості. 2. Удосконалювати навички роботи з кольором, уміння виражати свій задум художніми засобами декоративно-ужиткового мистецтва. 3. Виховувати любов до народної творчості, рідної природи. |
УРОК 32 Тема. Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Казковий флот»Мета: 1. Закріпити знання про силуетну форму, орнамент як основний засіб передачі декоративності предмета. 2. Відпрацювати навички зі спрощення елементів орнаменту, об’ємних і колірних співвідношень, навчити правильно застосовувати у своїх творчих роботах орнамент, враховуючи силуетну форму. 3. Виховувати любов до декоративно-ужиткового мистецтва. |
Урок 31 Тема. Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україночка»Мета: 1. Поглибити знання учнів у галузі українського декоративно-ужиткового мистецтва, ознайомити з українським національним жіночим одягом. 2. Розвивати образне мислення, асоціативну пам’ять, уяву. 3. Виховувати естетичне сприйняття навколишнього середовища, творів мистецтва, любов до рідного краю. |