Урок № 16. Перевір себеМета: узагальнити знання учнів про основні види та жанри образотворчого мистецтва, перевірити вміння розрізняти їх; розвивати зорову і емоційну чутливість, формувати естетичні почуття, смак, активізувати ініціативу учнів; виховувати в учнівському колективі дружні взаємини та взаємодопомогу. |
Урок № 15. Чарівна ялинкаМета: розширити уявлення учнів про симетричну форму та роль вісі симетрії в ії побудові, навчити правильно поєднувати силуетну форму та декор; розвивати просторове мислення, естетичні почуття, смак; виховувати дбайливе ставлення до природи, охайність під час роботи. |
Урок № 14. Новорічний сувенірМета: надати учням початкові уявлення про декоративно-прикладне мистецтво та засоби його виразності (декоративні форми та колір, орнамент); формувати естетичні почуття, смак, розвивати уяву та фантазію; виховувати охайність під час роботи. |
Урок №13. Місто митцівМета: ознайомити учнів із силуетним зображенням будівель, навчити правил передавання просторового явища загороджування у зображенні архітектурних об'єктів; розвивати естетичні почуття, смак, зацікавленість творами митців, уяву та фантазію, активізувати ініціативу учнів; виховувати повагу до людської праці. |
Урок № 12. Чарівний будиночокМета: надати учням елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва, про основні елементи архітектурних споруд; формувати естетичні почуття, смак, активізувати ініціативу учнів, розвивати уяву та фантазію; виховувати почуття національної гордості за свій народ, його культуру, мистецтво, здатність зберігати традиції. |
Урок № 11. Золота рибкаМета: ознайомити учнів з поняттям «рельєф» (опуклий та заглиблений), навчити передавати фактуру поверхні у рельєфі; розвивати образне мислення, зорову та емоційну чутливість, моторику руки, формувати естетичні почуття, активізувати творчу ініціативу учнів; виховувати охайність під час роботи з пластичними матеріалами. |
Урок № 10. Красуня черепахаМета: ознайомити учнів з поняттями «об'єм» та «фактура» як засобами виразності скульптури; розвивати просторове уявлення, дрібну моторику руки, уміння відчувати об'єм та фактуру предметів, формувати естетичні почуття, смак; виховувати охайність під час роботи з пластичними матеріалами (пластиліном). |
Урок № 9. Лісовичок-чарівничокМета: ознайомити учнів з поняттями «скульптура» (як видом образотворчого мистецтва) та «скульптор»; основними ознаками та матеріалами, які використовують скульптори, із засобами художньої виразності об'ємних форм; розвивати уміння бачити характер об'ємної форми, розрізняти види скульптури, прищеплювати учням прагнення постійно відкривати нове і цікаве навколо себе; виховувати охайність під час роботи з пластичними матеріалами (пластилін). |
Урок № 8. Наближається зимаМета: ознайомити учнів з поняттями «хроматичні», «ахроматичні» кольори; навчити збагачувати палітру колірних відтінків; розвивати кольоросприйняття ока, формувати естетичні почуття, смак, уяву та фантазію; виховувати любов та дбайливе ставлення до природи. |
Урок № 7. Осінні кольориМета: актуалізувати знання учнів з основ кольорознавства (основні, похідні, теплі, холодні кольори); визначити кольори, які можна назвати «осінніми»; розвивати спостережливість, зацікавленість звичайними предметами, що їх оточують, уміння бачити красу навколишніх предметів; формувати естетичні почуття, смак. активізувати ініціативу учнів, виховувати охайність під час роботи. |