УРОК 30 Тема. Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі»Мета: 1. Закріпити знання про правила передачі простору на площині, його глибини. 2. Розвивати образне мислення, спостережливість, уважність, самоконтроль і творчу ініціативу. 3. Виховувати любов до природи, акуратність у процесі роботи. |
УРОК 29 Тема. Елементарна будова тварин і птахів. Практична робота «Силуети тварин і птахів»Мета: 1. Ознайомити з різноманіттям тваринного світу; навчити порівнювати, знаходити відмінні й спільні риси у формі будови різних тварин, порівнювати форми з простими геометричними фігурами. 2. Розвивати творче образне мислення, спостережливість. 3. Виховувати любов і дбайливе ставлення до природи. |
Урок 28 Тема. Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персонажа»Мета: 1. Поглибити знання учнів про колір і його роль у передаванні характеру казкового персонажа. 2. Розвивати усвідомлений вибір колірної гами, удосконалювати навички й уміння роботи фарбами. 3. Активізувати творчу ініціативу учнів. |
УРОК 27 Тема. Створення макета предмета для казкового персонажаМета: 1. Розширити знання учнів про роботу художника в театрі, ознайомити їх із поняттям макета. 2. Розвивати вміння створювати предмети відповідно до характеру сценічного персонажа, удосконалювати навички й уміння працювати з розгортками, папером. 3. Виховувати акуратність у процесі роботи з матеріалами, дбайливе ставлення до своєї роботи. |
УРОК 26 Тема. Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у театрі»Мета: 1. Дати поняття про синтетичне мистецтво, ознайомити учнів із видами театру й визначити специфіку кожного, показати роль образного середовища у створенні спектаклю, розширити знання про професію художника. 2. Розвивати творче мислення, емоційно-естетичне ставлення до витворів мистецтва. 3. Виховувати почуття прекрасного, любов до театру. |
УРОК 25 Тема. Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні квіти»Мета: 1. Перевірити й закріпити знання з основ кольорознавства, удосконалювати техніку роботи фарбами, уміння надавати предметам декоративності. 2. Розвивати колірну чутливість, акуратність. 3. Виховувати дбайливе ставлення до інструментів і матеріалів, інтерес до образотворчої діяльності, уміння працювати над колективним пан- но, почуття відповідальності. |
УРОК 24 Тема. Елементарне ознайомлення з технікою гратографія. Практична робота «Великодня листівка»Мета: 1. Ознайомити з технікою гратографії, традиціями писанкарства, символікою. 2. Розвивати спостережливість, зорову пам’ять, удосконалювати навички й уміння роботи в техніці гратографії, виконувати роботу охайно й точно. 3. Виховувати любов до народних традицій, повагу до праці народних умільців. |
УРОК 23 Тема. Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунківМета: 1. Ознайомити з поняттям «сервіз» (єдність форми й декору предметів); формувати поняття про рослинний візерунок. 2. Розвивати вміння погоджувати декор із силуетною формою виробу, відпрацьовувати навички роботи пензлем (прикладання пензля плиском і протягування), малювання пальцями. 3. Формувати естетичні почуття, смак, виховувати акуратність у процесі роботи з фарбою, активізувати творчу ініціативу. |
УРОК 22 Тема. Декоративна форма й колір. Практична робота «Диво-птах»Мета: 1. Продовжувати формувати поняття про зображальні можливості кольору, про гармонійне поєднання кольорів, про взаємозв’язок декору із силуетною формою. 2. Удосконалювати навички роботи із заповнення малюнком усієї площини аркуша, відпрацьовувати прийоми роботи фарбами, розвивати колірну чутливість, використовувати орнаменти відповідно до форми. 3. Формувати естетичні почуття, активізувати творчу ініціативу учнів. |
УРОК 21 Тема. Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок»Мета: 1. Ознайомити з народним мистецтвом настінного розпису в Україні; формувати уявлення про ритм як спосіб організації фризової композиції. 2. Розвивати навички розпису й уміння правильно обирати елементи для декору, погоджувати декор із силуетом форми. 3. Виховувати естетичний смак. |