УРОК № 118 Тема: Вимова і написання слів, у яких ставиться апострофМета: Ознайомлення учнів із роллю апострофа у словах, учити правильно читати слова з апострофом, позначати апострофом на письмі роздільну вимову звуків; розвивати мовлення, вміння порівнювати, робити висновки; виховувати уважність, працьовитість, старанність. Обладнання: Таблиця «Апостроф». Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Актуалізація опорних знань 1. Каліграфічна хвилинка. Пт їм нняр'я пір'я Пташка красна своїм пір'ям, людина знанням. — Побудуйте звукові моделі слів пір’ям і знанням. — Що означає буква я в кожному з цих слів? 2. Вправа 265, с. 112. — Прочитайте загадку. — Запишіть відгадку. Вимовте останній звук у слові. III. Повідомлення теми і завдань уроку IV. Пояснення нового матеріалу 1. Спостереження за вимовою і написанням слів з апострофом. Вправа 266, с. 112. — Прочитайте слова, чітко вимовляючи після апострофа по два звуки [йа], [йу], [йе], [йі]. — Спишіть слова, підкресліть букви, між якими стоїть апостроф. — Зробіть висновок, після яких букв і перед якими пишеться апостроф. 2. Ознайомлення з правилом на с. 112. 3. Робота з таблицею «Апостроф». — Щоб вам легше було запам’ятати правила вживання апострофа, розгляньте таблицю. — Дві долоньки допоможуть запам’ятати букви, після яких і перед якими ставиться апостроф. — Зверніть увагу на звукову модель, яка показує, що букви перед апострофом позначають тверді приголосні звуки, а після апострофа — м’який приголосний [й] та голосний звук. — Прочитайте слова, записані на дошці, пояснюючи кожного разу, після якої букви і перед якою ставиться апостроф. V. Освоєння нових знань 1. Виконання вправи 267, с. 112-113. — Поясніть вживання апострофа. — Усно складіть речення з записаними словосполученнями. 2. Фізкультхвилинка. 3. Порівняння написання слів з апострофом і без апострофа. Вправа 268, с. 113. — Прочитайте і спишіть слова. — Поясніть, чому одні слова пишуться з апострофом, інші без апострофа. 4. Самостійна робота. Вправа 269, с. 113. — Спишіть слова, вставляючи, де потрібно, апостроф. При перевірці діти пояснюють правопис кожного м ята торф’яний пір’їна в’юн слова. — Складіть звукові моделі слів пір’я і моря. Чим вони відрізняються? 5. Гра «Склади слово». VI. Підсумок уроку — Коли пишеться апостроф в словах? — Які звуки позначають букви перед апострофом і після нього? VII. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 270, с. 113 Вивчити правило на с. 82. | |
| |
Переглядів: 2798 | |
Тварини весною. Зустрічаємо птахів |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
Що можна робити з інформацією |
Здоров'я і хвороби. Інфекційні та застудні хвороби. Їх профілактика, щепл... |
Жива і нежива природа |
Всього коментарів: 0 | |