УРОК № 119 Тема: Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофомМета: Виробляти в учнів навички правильного читання та написання слів з апострофом; закріплювати знання про головні слова в реченні; розвивати зв’язне мовлення; виховувати бажання оберігати природу, пташок. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Прочитайте записані загадки. Чи відгадали ви їх? — Поясніть вживання апострофа у словах. — Прочитайте речення, яке відповідає схемі. III. Каліграфічна хвилинка в'є в'ї в'ю в'я Був би сад, а солов'ї прилетять. — Побудуйте звукову модель слова солов’ї. — Поясніть написання апострофа в цьому слові. IV. Узагальнення і систематизація знань 1. Гра «Хто в гніздечку?» — Чи знаєте ви, чим займаються птахи навесні? У солов'їв — .... У ластівок — .... У горобців .... 2. Робота з підручником. Вправа 271, с. 113114. — Спишіть пропущені речення, вставляючи пропущені букви та апостроф. (Коментоване письмо). — Підкресліть головні слова у третьому реченні. — Встановіть зв’язок слів за допомогою питань. — Яких ще птахів ви знаєте? — Чим корисні птахи? 3. Виконання вправи 272, с. 114. — Прочитайте вірш. — Яку користь приносив шпак? — Чи велику шкоду він скоїв? — Що вчинив хазяїн? — Як він був покараний? — Який висновок з прочитаного ви зробили? — Прочитайте висновок поета. Як ви його розумієте? — Випишіть кілька слів, правопис яких перевіряється за вивченими правилами. 4. Фізкультхвилинка. 5. Творча робота. — Складіть прислів'я і запишіть їх. Поясніть написання слів з апострофом. Дружба як дзеркало:той в неділю плаче. В морі тому води багато, розіб'єш, не складеш. Хто в п'ятницю скаче, що її ніхто не п'є. 6. Гра «Незнайкові помилки». — Незнайко писав диктант. Виправте його помилки і поясніть, якими правилами він повинен був користуватися. Прислівя, зимелька, шкілний, бур'як, колося. 7. Робота з загадками. — Відгадайте загадки. Запишіть слова-відгадки. Поясніть їх правопис. Воно належить мені, але інші вживають його частіше за мене. (Ім'я ). Що підніме і найменша дитина, а через хату не перекине і найсильніша людина? (Пір'їна ). Б'ють — не плаче, вгору скаче, І ніхто йому, одначе, Не сказав хоч раз «Пробач», Бо на те і є він ... . (М'яч). — Складіть звукові моделі слів-відгадок. V. Підсумок уроку VI. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 273, с. 115 | |
| |
Переглядів: 2341 | |
Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів... |
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка» |
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А... |
Чим розпізнаємо запах і смак |
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця |
Всього коментарів: 0 | |