💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом

УРОК № 119

Тема: Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом

Мета: Виробляти в учнів навички правильного читання та написання слів з апострофом; закріплювати знання про головні слова в реченні; розвивати зв’язне мовлення; виховувати бажання оберігати природу, пташок.

Хід Уроку

I. Організація класу до уроку

II. Перевірка домашнього завдання

— Прочитайте записані загадки. Чи відгадали ви

їх?

— Поясніть вживання апострофа у словах.

— Прочитайте речення, яке відповідає схемі.

III. Каліграфічна хвилинка

в'є в'ї в'ю в'я

Був би сад, а солов'ї прилетять.

— Побудуйте звукову модель слова солов’ї.

— Поясніть написання апострофа в цьому слові.

IV. Узагальнення і систематизація знань

1. Гра «Хто в гніздечку?»

— Чи знаєте ви, чим займаються птахи навесні?

У солов'їв — .... У ластівок — .... У горобців ....

2. Робота з підручником. Вправа 271, с. 113114.

— Спишіть пропущені речення, вставляючи пропущені букви та апостроф. (Коментоване письмо).

— Підкресліть головні слова у третьому реченні.

— Встановіть зв’язок слів за допомогою питань.

— Яких ще птахів ви знаєте?

— Чим корисні птахи?

3. Виконання вправи 272, с. 114.

— Прочитайте вірш.

— Яку користь приносив шпак?

— Чи велику шкоду він скоїв?

— Що вчинив хазяїн?

— Як він був покараний?

— Який висновок з прочитаного ви зробили?

— Прочитайте висновок поета. Як ви його розумієте?

— Випишіть кілька слів, правопис яких перевіряється за вивченими правилами.

4. Фізкультхвилинка.

5. Творча робота.

— Складіть прислів'я і запишіть їх. Поясніть написання слів з апострофом.

Дружба як дзеркало:той в неділю плаче.

В морі тому води багато, розіб'єш, не складеш.

Хто в п'ятницю скаче, що її ніхто не п'є.

6. Гра «Незнайкові помилки».

— Незнайко писав диктант. Виправте його помилки і поясніть, якими правилами він повинен був користуватися.

Прислівя, зимелька, шкілний, бур'як, колося.

7. Робота з загадками.

— Відгадайте загадки. Запишіть слова-відгадки. Поясніть їх правопис.

 Воно належить мені, але інші вживають його частіше за мене.

 (Ім'я ).

 Що підніме і найменша дитина, а через хату не перекине і найсильніша людина?

 (Пір'їна ).

 Б'ють — не плаче, вгору скаче,

 І ніхто йому, одначе,

 Не сказав хоч раз «Пробач»,

 Бо на те і є він ... .

 (М'яч).

— Складіть звукові моделі слів-відгадок.

V. Підсумок уроку

VI. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи

 273, с. 115

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 2341 | Рейтинг: 0.0/0
Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів...
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка»
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А...
Чим розпізнаємо запах і смак
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]