💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом

УРОК № 119

Тема: Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом

Мета: Виробляти в учнів навички правильного читання та написання слів з апострофом; закріплювати знання про головні слова в реченні; розвивати зв’язне мовлення; виховувати бажання оберігати природу, пташок.

Хід Уроку

I. Організація класу до уроку

II. Перевірка домашнього завдання

— Прочитайте записані загадки. Чи відгадали ви

їх?

— Поясніть вживання апострофа у словах.

— Прочитайте речення, яке відповідає схемі.

III. Каліграфічна хвилинка

в'є в'ї в'ю в'я

Був би сад, а солов'ї прилетять.

— Побудуйте звукову модель слова солов’ї.

— Поясніть написання апострофа в цьому слові.

IV. Узагальнення і систематизація знань

1. Гра «Хто в гніздечку?»

— Чи знаєте ви, чим займаються птахи навесні?

У солов'їв — .... У ластівок — .... У горобців ....

2. Робота з підручником. Вправа 271, с. 113114.

— Спишіть пропущені речення, вставляючи пропущені букви та апостроф. (Коментоване письмо).

— Підкресліть головні слова у третьому реченні.

— Встановіть зв’язок слів за допомогою питань.

— Яких ще птахів ви знаєте?

— Чим корисні птахи?

3. Виконання вправи 272, с. 114.

— Прочитайте вірш.

— Яку користь приносив шпак?

— Чи велику шкоду він скоїв?

— Що вчинив хазяїн?

— Як він був покараний?

— Який висновок з прочитаного ви зробили?

— Прочитайте висновок поета. Як ви його розумієте?

— Випишіть кілька слів, правопис яких перевіряється за вивченими правилами.

4. Фізкультхвилинка.

5. Творча робота.

— Складіть прислів'я і запишіть їх. Поясніть написання слів з апострофом.

Дружба як дзеркало:той в неділю плаче.

В морі тому води багато, розіб'єш, не складеш.

Хто в п'ятницю скаче, що її ніхто не п'є.

6. Гра «Незнайкові помилки».

— Незнайко писав диктант. Виправте його помилки і поясніть, якими правилами він повинен був користуватися.

Прислівя, зимелька, шкілний, бур'як, колося.

7. Робота з загадками.

— Відгадайте загадки. Запишіть слова-відгадки. Поясніть їх правопис.

 Воно належить мені, але інші вживають його частіше за мене.

 (Ім'я ).

 Що підніме і найменша дитина, а через хату не перекине і найсильніша людина?

 (Пір'їна ).

 Б'ють — не плаче, вгору скаче,

 І ніхто йому, одначе,

 Не сказав хоч раз «Пробач»,

 Бо на те і є він ... .

 (М'яч).

— Складіть звукові моделі слів-відгадок.

V. Підсумок уроку

VI. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи

 273, с. 115

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 2356 | Рейтинг: 0.0/0
Дива природи. Редагування текстів
Як росте і розвивається людина. Практична робота «Визначення росту і маси тіл...
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип...
Українська народна казка «Лисичка та журавель»
Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестуванн...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]