УРОК № 112 Тема: Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м'якими приголоснимиМета: Удосконалювати знання учнів у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м'якими приголосними; закріплювати навички позначення м'якості приголосних на письмі; розвивати фонематичний слух, вміння порівнювати і аналізувати, працювати з текстом; виховувати любов до природи. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Поясніть правопис слів з пропущеними буквами. — Які звуки позначено буквою л у виділених словах? — Що позначає знак м'якшення у слові польових? III. Каліграфічна хвилинка Яб оньк уньк ах яблунька Яблунька дарує дітлахам гостинці. — Підкресліть в реченні головні слова. — Побудуйте звукову модель слова яблунька. IV. Повідомлення теми і мети уроку V. Узагальнення і систематизація набутих знань 1. Робота з підручником. Вправа 235, с. 98—99. — Прочитайте вірш. Пригадайте, коли співались веснянки? — Знайдіть у вірші звертання. Як воно виділяється на письмі? А в усному мовленні? — Випишіть слова з м'якими приголосними, підкреслюючи букви, які позначають їх м'якість. — Поділіть для переносу слово травонька. Яким правилом ви користувались? 2. Самостійна робота. Вправа 236, с. 99. — Виконайте завдання 1 самостійно. Перевірка виконаного за зразком у завданні 2. 3. Робота над загадкою. Вправа 237, с. 99. — Відгадайте загадку. Запишіть відгадку, доберіть до неї споріднені слова. Позначте корінь. — Зробіть звуко-буквений аналіз слова сльози. Чому кількість букв і звуків у слові неоднакова? — Знайдіть у загадці двоскладове слово, яке не можна поділити для переносу. Скільки букв в цьому слові? А скільки звуків? 4. Робота в парах. Вправа 238, с. 99. 5. Фізкультхвилинка. 6. Коментоване письмо. Вправа 240, с. 100. 7. Робота над текстом. Вправа 241, с. 100. — Прочитайте текст. — Прочитайте зачин і кінцівку. — Перекажіть основну частину тексту. — Як ви розумієте значення слова загукує? — Випишіть слова з буквосполученням ьо. Поділіть їх для переносу. 8. Творче завдання. — Від поданих слів утворіть слова за зразком: Один БагатоЯкий? полеполя польовий лід •• • • • • колір...... сльоза ...... — Підкресліть букви, що позначають м’який приголосний, двома рисочками, а букви, що позначають м’якість попереднього приголосного, — однією рисочкою. 9. Робота над скоромовкою. Вправа 242, с. 101. — Повправляйтесь в швидкому читанні скоромовки. — Який звук найчастіше трапляється в скоромовці? — В якому слові скоромовки немає м’яких приголосних звуків? — Знайдіть букви, які позначають м’якість приголосних у словах. VI. Підсумок уроку. За питаннями і завданнями на с. 102 VII. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 239, с. 100 | |
| |
Переглядів: 3855 | |
Столи бувають різні |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
Урок-повторення. У комп’ютерному класі |
Створення макета предмета для казкового персонажа |
Аплікація з паперу «Прикрась ялинку» |
Всього коментарів: 0 | |