УРОК № 113 Тема: Узагальнюючий урок з теми «Тверді та м'які приголосні звуки». Контрольне аудіюванняМета: Перевірити вміння учнів слухати, сприймати і розуміти текст; узагальнити і закріпити знання учнів з теми; розвивати навички правильної вимови м'яких приголосних звуків і позначення їх на письмі; виховувати увагу, самостійність, старанність. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Повідомлення теми і мети уроку III. Перевірка аудіативних умінь Сподобалось Якось на подвір'ї у лісника я побачив незвичайну картину. Біля Рябкової будки голчастими клубочками згорнулось двоє їжаченят. Аби показати господареві, що він пильно охороняє територію, собака гучно загавкав і вдарив одного лапою. Та як заскавчить! «Мабуть, голодні, якщо й Рябка не злякались»,— подумав я. «А дай-но я їх пригощу». Пішов до хати, взяв молока і вилив у капронову кришечку. Підсунув її ближче до їжачків, підштовхнув одне. Воно спочатку облизалося, потім скоса позирнуло в мій бік і кілька разів несміливо сьорбнуло. Мабуть, сподобалося, бо стало швидко пити. Друге ж побоялося і побігло під сіно. А сміливець, напившись, також зашелестів слідом. Яке ж було моє здивування, коли ввечері на тому місці, де вранці стояло молоко, я побачив колючі клубочки. Тільки тепер з їжаченятами було й двоє дорослих. Що ж, треба пригощати. Ось тільки Рябко ніяк не міг заспокоїтися. Та вони не звертали на його гарчання ані найменшої уваги ... І. Корнющенко. Тестові завдання. 1. Де побачив автор їжаченят? 1) Біля ґанку. 2) Біля Рябкової будки. 2. Що зробив автор з їжачками? 1) Забрав додому. 2) Пригостив молоком. 3. Як повелися їжачки? 1) Один випив молоко, а інший втік. 2) Злякались і втекли. 4. Що сталося ввечері? 1) їжачки привели дорослих. 2) їжачки більше не поверталися. IV. Узагальнення і закріплення знань учнів з теми «Тверді та м'які приголосні звуки» 1. Повторення вивченого. — Назвіть звуки, парні за твердістю-м'якістю. — Який м'який звук не має твердої пари? — Які букви позначають на письмі м'якість приголосних? — Як слід переносити слова з ь та ьо? 2. Виконання письмових завдань. — Запишіть по два слова, в яких м'якість приголосного позначається буквами і, є, ю, я. — Випишіть лише слова, в яких всі приголосні м'які. Сіль, віл, дерево, лінія, літо, міліція, книжка, лінійка, місяць, кінь. — Складіть звукові моделі слів квітень, чайка, польовий — Запишіть слова, в яких кількість букв і звуків різна. Україна, льон, день, радіють, вівця, березень, малята. V. Підсумок уроку | |
| |
Переглядів: 1200 | |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі |
В. Каменчук «Як Лиска голосок собі кувала». Л.Костенко «Бузиновий цар» |
Лукаві "є" та "и" |
Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця» Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця».... |
Спостереження та досліди |
Всього коментарів: 0 | |