УРОК № 120 Тема: Правило переносу слів з апострофом. Узагальнення вивченогоМета: Учити правильно ділити слова з апострофом для переносу; повторити вивчені правила; розвивати зв’язне мовлення, навички письма; виховувати інтерес до усної народної творчості, увагу, наполегливість. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Прочитайте слова з пропущеними буквами. Поясніть їх правопис. — У якому слові вірша буква ю позначає один звук, а в яких словах — два? III. Каліграфічна хвилинка Без ул м'я ом Була м'ята, та пом'ята. — Складіть звукову модель слова м’ята. IV. Засвоєння нових знань 1. Повторення правил переносу слів. — Пригадайте, як переносяться слова з рядка в рядок? — Поділіть для переносу слова гілля, ніч, твоя, книжка. — Які слова не діляться для переносу? Чому? 2. Ознайомлення з правилом на с. 116. — Сьогодні ми ознайомимось ще з одним правилом переносу. — Прочитайте правило на с. 116. — Що нового ви дізналися? — Поділіть для переносу слова дев’ять і пам’ятник. 3. Виконання вправи 277, с. 116. — Прочитайте вірш. — Випишіть слова з апострофом, поділяючи їх для переносу. — Скажіть, як звучатимуть імена дітей, коли вони стануть дорослими. 4. Вправа 276, с. 115—116. — Виділені слова замініть словами, які відповідають на питання: який? яка? яке? — Запишіть за зразком. — Поділіть для переносу слова кам’яний і дерев’яний. V. Фізкультхвилинка VI. Узагальнення і систематизація знань 1. Робота в парах. Вправа 274, с. 115. — Вивчіть веснянку напам’ять і запишіть з пам’яті. Перевірте написане один в одного. — Які звуки позначає буква я у виділених словах? 2. Звуко-буквений аналіз слів. Вправа 275, с. 115. 3. Самостійна робота з картками. I рівень.Прочитай. Запиши слова, в яких треба поставити апостроф. Ім...я, п...ять, повітр...я, в...юн, л...юблю, б...ють, р...юкзак, бур...я, подвір...я, бур...ян. II рівень. Запиши слова. Поділи їх на склади. Калина, льотчик, Мар'яна, багаття, кам'яний, плаття, район, зілля, реп'ях, сьогодні. ІІІрівень. Випиши слова з апострофом. Поділи для переносу слово бур’янина. Склади звукову модель слів солов’ї, м’ята. Наше подвір’я Гарно навесні у нашому дворі. У садочку співають солов'ї. На подвір'їв клумби. Під парканом росте м'ята. Жодна бур'янина не залишилась у садочку та на подвір'ї. VII. Підсумок уроку — Після яких букв і перед якими ставиться апостроф? — Як треба переносити слова з апострофом? VIII. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 278, с. 116 | |
| |
Переглядів: 7216 | |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини |
У колі рідної сім'ї. Урок позакласного читання |
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
Всього коментарів: 0 | |