УРОК 117 Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Усна розповідь на тему «9 Травня — День Перемоги»Мета: Актуалізувати знання учнів про Велику Вітчизняну війну; розвивати зв’язне мовлення, вміння складати розповідь за малюнком; виховувати патріотизм та гордість за історичне минуле нашої Батьківщини. Обладнання: Ілюстрації і фотоматеріали, що відображають події Великої Вітчизняної війни, парад Перемоги. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Осмислення теми і мети уроку III. Основна частина уроку 1. Вступна бесіда. — Що ви знаєте про війну нашого народу й народів інших країн з фашистськими загарбниками? — Звідки ви про це дізналися? 2. Доповнення відповідей учнів. — В 1941 році 22 червня фашистська Німеччина напала на нашу рідну землю. Фашисти хотіли знищити наш народ, загарбати наші землі. Але всі наші люди, як один, стали на захист рідної Вітчизни. Ми перемогли ціною мільйонів життів. Своїм життям ми завдячуємо солдатам, які захищали нашу землю. Послухайте, як пише про це поетеса Наталя Забіла. ...Раптом підступно, мов звірі з імли, Фашисти на край наш війною пішли. Та хто ж своє щастя віддасть на поталу?! Ми знов як один проти ворога стали. І кожен по-своєму, чим тільки міг, Здобуть перемогу бійцям допоміг. Твій дід на заводі виковував зброю, А мати на фронті була медсестрою, А батько твій бився в жорстокім бою За щастя, за волю — свою і твою. ...Просторів, земель неозорих Не зміг полонити розлючений ворог... Весною квітучою, в день Перемоги Скінчилися битви, замовкли тривоги. І з фронту приїхали наші сини! Та тільки не всі повернулись з війни... Минули роки. На землі спопелілій Ми знов будували і все відновили, Зростили хліба, насадили сади І лиха недавнього стерли сліди. — Та не стерлась пам'ять про великий подвиг наших солдатів. Ось уже 60 років 9 Травня ми святкуємо День Перемоги. Вітаємо з цим святом наших дорогих ветеранів, слухаємо їхні спогади про війну. Назавжди залишиться в серцях нових поколінь і пам'ять про тих, хто не повернувся з війни, хто, не шкодуючи життя, звільняв рідну землю від фашистів. По всій Україні стоять пам'ятники загиблим героям. І кожного року вдячні нащадки приносять сюди квіти. 3. Вправа 262, с. 110. — Прочитати виразно вірш. — Як ви розумієте вислів невмирущому герою? 4. Колективна робота. Вправа 261, с. 109. — Розгляньте уважно малюнок. — Хто на ньому зображений? — Дайте імена дітям. — З ким розмовляють діти? — Ким був їхній дідусь? — Про що онуки просять дідуся розповісти? — Подумайте, що міг розказати дідусь? — Що роздивляються діти в альбомі? — Як би ви закінчили розповідь? — Складіть повну розповідь за малюнком. Заслуховуються 3-4 розповіді. 5. Виконання вправи 263, с. 110. — Наші люди завжди хотіли миру на землі і дружби між усіма народами. Про це пишуть і наші поети. — Прочитайте речення у вправі. Про що в них говориться? — Поясніть вживання знаку оклику. — Спишіть два речення, які вам найбільше сподобались. Підкресліть службові слова. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 264, с. 111 | |
| |
Переглядів: 2234 | |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння |
М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Всього коментарів: 0 | |