💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Перенос слів із м'якими подовженими звуками

УРОК № 115

Тема: Перенос слів із м'якими подовженими звуками

Мета: Учити переносити слова з подовженими звуками; закріпити літературну вимову слів з подовженими приголосними; поповнювати словниковий запас, розвивати мовлення, спостережливість, увагу; виховувати культуру поведінки, любов до праці, до природи.

Хід Уроку

I. Організація класу до уроку

II. Перевірка домашнього завдання

— Прочитайте виписані слова. Поставте до них питання.

— Які споріднені слова ви дібрали?

III. Актуалізація опорних знань

1. Каліграфічна хвилинка.

На ча ння ан уч

Навчання — головне завдання учнів.

— Спишіть каліграфічно.

— Складіть звукову модель слова навчання.

2. Зорово-слуховий диктант.

Маленька праця краща за велике безділля. Вчення — світ, невчення — тьма.

— Поділіть слова дужками на склади.

— Як дізнатись, скільки складів у слові?

— Які слова складаються з одного складу?

— Чи можна їх перенести?

— Які правила переносу ви пам'ятаєте?

— Як би ви перенесли слова з подвоєними приголосними?

IV. Опрацювання нового матеріалу

1. Читання правила на с. 104.

2. Вправляння в поділі слів для переносу. Вправа 249, с. 104.

— Прочитати слова, правильно вимовляючи подовжені звуки.

— Як ви розумієте слова узлісся і галуззя?

— Спишіть слова, поділяючи їх для переносу.

— З двома словами складіть і запишіть речення.

3. Виконання вправи 250, с. 105.

— Прочитайте прислів’я. Поясніть, як ви їх розумієте.

— Знайдіть в прислів’ях слова, протилежні за значенням.

— Випишіть слова з подвоєними буквами і поділіть їх для переносу.

4. Вправа 251, с. 105.

— Прочитайте вірш. Як ви його розумієте?

— Виконайте завдання 2 і 3 самостійно.

Перевірка виконаного.

V. Фізкультхвилинка

VI. Узагальнення і систематизація знань

1. Самостійна робота. Вправа 254, с. 105-106.

— Випишіть слова з подовженими приголосними, вставляючи пропущені букви.

— До виділених слів доберіть споріднені, запишіть їх парами.

2. Робота в парах. Вправа 253, с. 106 (Завдання 1-3).

Взаємоперевірка.

3. Ігри діда Буквоїда.

— Допишіть частини слів, які з’їв дід Буквоїд.

 Т т я]л л я

3 ЛІ} т т я

ч Н н я Ун н я

к С с яв с с я

п р ИД д як 0н н я

н А н н я) (д 0 л л я

(Шиття, знання,(Гілля, життя,

читання, колосся,уміння, волосся,

приладдя, навчання) коріння, дозвілля)

4. Розвиток мовлення. Вправа 254, с. 106.

— Прочитайте текст.

— Що можна сказати про поведінку хлопчиків? Чи чемні вони?

— Як би ви вчинили на місці Дмитрика? Які слова ввічливості використали б в розмові?

— Попрацюйте в парах. Складіть діалог «На вулиці».

VII. Підсумок уроку

— Як можна переносити слова з подвоєними буквами?

VIII. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 255,106—107. Вивчити правило.

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 3363 | Рейтинг: 0.0/0
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с...
Приголосні мають різний характер
Аплікація з паперу «Прикрась ялинку»
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми
«І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом». Урок позакласного читання
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]