УРОК № 115 Тема: Перенос слів із м'якими подовженими звукамиМета: Учити переносити слова з подовженими звуками; закріпити літературну вимову слів з подовженими приголосними; поповнювати словниковий запас, розвивати мовлення, спостережливість, увагу; виховувати культуру поведінки, любов до праці, до природи. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Прочитайте виписані слова. Поставте до них питання. — Які споріднені слова ви дібрали? III. Актуалізація опорних знань 1. Каліграфічна хвилинка. На ча ння ан уч Навчання — головне завдання учнів. — Спишіть каліграфічно. — Складіть звукову модель слова навчання. 2. Зорово-слуховий диктант. Маленька праця краща за велике безділля. Вчення — світ, невчення — тьма. — Поділіть слова дужками на склади. — Як дізнатись, скільки складів у слові? — Які слова складаються з одного складу? — Чи можна їх перенести? — Які правила переносу ви пам'ятаєте? — Як би ви перенесли слова з подвоєними приголосними? IV. Опрацювання нового матеріалу 1. Читання правила на с. 104. 2. Вправляння в поділі слів для переносу. Вправа 249, с. 104. — Прочитати слова, правильно вимовляючи подовжені звуки. — Як ви розумієте слова узлісся і галуззя? — Спишіть слова, поділяючи їх для переносу. — З двома словами складіть і запишіть речення. 3. Виконання вправи 250, с. 105. — Прочитайте прислів’я. Поясніть, як ви їх розумієте. — Знайдіть в прислів’ях слова, протилежні за значенням. — Випишіть слова з подвоєними буквами і поділіть їх для переносу. 4. Вправа 251, с. 105. — Прочитайте вірш. Як ви його розумієте? — Виконайте завдання 2 і 3 самостійно. Перевірка виконаного. V. Фізкультхвилинка VI. Узагальнення і систематизація знань 1. Самостійна робота. Вправа 254, с. 105-106. — Випишіть слова з подовженими приголосними, вставляючи пропущені букви. — До виділених слів доберіть споріднені, запишіть їх парами. 2. Робота в парах. Вправа 253, с. 106 (Завдання 1-3). Взаємоперевірка. 3. Ігри діда Буквоїда. — Допишіть частини слів, які з’їв дід Буквоїд. Т т я]л л я 3 ЛІ} т т я ч Н н я Ун н я к С с яв с с я п р ИД д як 0н н я н А н н я) (д 0 л л я (Шиття, знання,(Гілля, життя, читання, колосся,уміння, волосся, приладдя, навчання) коріння, дозвілля) 4. Розвиток мовлення. Вправа 254, с. 106. — Прочитайте текст. — Що можна сказати про поведінку хлопчиків? Чи чемні вони? — Як би ви вчинили на місці Дмитрика? Які слова ввічливості використали б в розмові? — Попрацюйте в парах. Складіть діалог «На вулиці». VII. Підсумок уроку — Як можна переносити слова з подвоєними буквами? VIII. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 255,106—107. Вивчити правило. | |
| |
Переглядів: 3363 | |
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с... |
Приголосні мають різний характер |
Аплікація з паперу «Прикрась ялинку» |
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми |
«І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом». Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |