УРОК 116 Тема: Звуковий і звуко-буквений аналіз, вимова і написання слів з подовженими м’якими приголоснимиМета: Формувати навички вимови і написання слів з подовженими приголосними; закріплювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів, поділяти слова для переносу; розвивати зв’язне мовлення, вміння складати розповідь за малюнками та запитаннями; виховувати працьовитість, повагу до історичного минулого України. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Розкажіть, як треба поводитись на вулиці. — Прочитайте речення, які ви списали. Які вони за метою висловлювання? Які знаки стоять в кінці цих речень? Чому? — Прочитайте слова з подовженими приголосними, які ви записали в алфавітному порядку. — Як їх можна перенести? Бі чк нню ому зьк Біжить річка по камінню, По твердому, по крутому, По гострому, по слизькому. (І. Семененко) —Підкресліть в словах букви, що позначають м'які приголосні звуки. Побудуйте звукову модель слова камінню. IV.Основна частина уроку 1. Робота над загадками. — Відгадайте загадки. Запишіть слова-відгадки. Побудуйте їх звукові моделі. Стоять красуні на воді, Вінки в них білі й золоті. (Латаття ). На вазі не зважити, На базарі не купити. ( Знання ). На стелі в куточку висить сито, Не руками звито. ( Павутиння ). Ношу його багато років, А ліку йому не знаю. ( Волосся ). 2. Добір слів до звукової моделі. Учитель читає слова, а діти записують тільки ті, які підходять до звукової моделі Г—О —О = ю Плаття, читання, рукоділля, колосся, волосся, життя, багаття, вугілля, узлісся. 3. Колективна робота. Вправа 256, с. 108. — Спишіть слова. — Зробіть усний звуко-буквений аналіз цих слів, користуючись поданим у таблиці зразком. 4. Фізкультхвилинка. 5. Виконання вправи 258, с. 108. — Випишіть виділені слова, вставляючи пропущені букви. Поясніть, якими правилами ви користувались. 6. Розвиток мовлення. Вправа 257, с. 107—108. — Розгляньте малюнок. — Хто на ньому зображений? — Де знаходяться діти? — Що вони роблять? — Прочитайте питання. Дайте на них відповідь. — Складіть розповідь за малюнком та запитаннями. Запис розповіді під керівництвом учителя. V. Підсумок уроку — Як позначається на письмі подовжений приголосний звук? — Як треба переносити слова з подвоєними буквами? VII. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 259, с. 109. | |
| |
Переглядів: 7770 | Коментарі: 1 | |
Аплікація з паперу «Прикрась ялинку» |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 14 |
В. Каменчук «Як Лиска голосок собі кувала». Л.Костенко «Бузиновий цар» |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
Дещо з історії |
Всього коментарів: 1 | |
| |