💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць додавання і віднімання. Задача, до якої поставлено два запитання

УРОК 90

Тема: Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць додавання і віднімання. Задача, до якої поставлено два запитання

Мета: вдосконалювати обчислювальні навички в межах 10; продовжити формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; розвивати вміння розв'язувати задачі, до яких поставлено два запитання; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повторення вивченого матеріалу

 1 Усна лічба. Гра «Мовчанка»

10 46 10 116

+ 6- 5- 6

 2 Математичний диктант

 • Знайдіть суму чисел 7 і 4.

 • Знайдіть різницю чисел 13 і 5.

 • Перший доданок 9, другий доданок 5. Чому дорівнює сума?

 • Зменшуване 15, від’ємник 5. Чому дорівнює різниця?

 • На скільки 12 більше 6?

 • Перше число 11, друге на 2 менше. Чому дорівнює друге число?

Взаємоперевірка робіт.

III. Закріплення вивченого матеріалу

 1 Гра «Заповни пропуски»

18 см = Ц дм Ц см14 см = Ц дм Ц см

10 см = О дм 1 дм 6 см = І І І см

8 □ □ = 1211□ □= 99□□ = 13 12□ □= 9

На дереві сиділо 6 горобців. Після того, як на дерево прилетіло кілька горобців, їх стало 14. Скільки горобців прилетіло на дерево?

Повторення умови задачі за коротким записом на дошці.

2 Робота над текстовою задачею

 Було— 6 горобців

 Прилетіло — ?

 Стало— 14 горобців

— Розв’язання запишіть у зошит. 14 - 6 = 8 (г.)

● Фізкультхвилинка

 Сірий котик міцно спав, Навіть пісню не співав.

 Та, нарешті, пробудився І довкола обдивився.

 Став смачненько потягатись І чистенько умиватись. Порозчісував він вуса Довгі-довгі, русі-русі.

 Зуби й кігті нагострив Й до комірчини побрів.

 Буде мишку полювати І добро оберігати.

 Ми, як котик, відпочили, Щоб зміцніли наші сили.

(Імітація дії.)

(Вправи для шиї.)

(Потягування.)

(Масаж дрібних м’язів обличчя.)

(Вправи для кистей рук.) (Ходьба на місці.)

 3 Самостійна робота

12 - 3 + 4 = 9 + 4 - 1 =11 - 2 + 3 =

12 - 4 - 0 = 11 - 3 + 10 =8 + 3 - 10 =

 4 Геометричний матеріал

— У кожному рядку є схожі фігури й одна зайва. Знайдіть і назвіть зайву фігуру.

 ● Зорова гімнастика

 5 Розв'язування задачі, до якої поставлено два запитання

Коротка умова — на дошці.

У перший магазин привезли 2 ящики яблук і 3 ящики груш. У другий магазин привезли 4 ящики груш і стільки ж ящиків яблук. У який магазин привезли більше ящиків з фруктами? на скільки більше?

 I — 2 і 3

і і 3 4

= і 4 /І

 , на ? більше

II — 4 і

— Стільки ж ящиків — це скільки?

— Скільки всього ящиків з фруктами привезли в перший магазин?

2 + 3 = 5 (ящ.)

— Скільки всього ящиків з фруктами привезли в другий магазин?

4 + 4 = 8 (ящ.)

— У який магазин привезли більше?

— чому?

— на скільки ящиків більше?

8 - 5 = 3 (ящ.)

— Як порівняти, на скільки одне число більше або менше за інше?

IV. Підсумок уроку. Рефлексія

— Як знайти невідомий від’ємник?

— Як порівняти, на скільки одне число більше або менше за інше?

— Оцініть свою роботу на уроці смайликом.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 1360 | Рейтинг: 0.0/0
Декоративна форма й колір. Практична робота «Диво-птах»
Елементарні уявлення про духовну складову здоров’я. Різні вияви краси поведін...
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра)
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту
Слова, слова... Удосконалення тексту із часто повторюваними словами
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]