УРОК 90 Тема: Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць додавання і віднімання. Задача, до якої поставлено два запитанняМета: вдосконалювати обчислювальні навички в межах 10; продовжити формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; розвивати вміння розв'язувати задачі, до яких поставлено два запитання; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба. Гра «Мовчанка» 10 46 10 116 + 6- 5- 6 2 Математичний диктант • Знайдіть суму чисел 7 і 4. • Знайдіть різницю чисел 13 і 5. • Перший доданок 9, другий доданок 5. Чому дорівнює сума? • Зменшуване 15, від’ємник 5. Чому дорівнює різниця? • На скільки 12 більше 6? • Перше число 11, друге на 2 менше. Чому дорівнює друге число? Взаємоперевірка робіт. III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Гра «Заповни пропуски» 18 см = Ц дм Ц см14 см = Ц дм Ц см 10 см = О дм 1 дм 6 см = І І І см 8 □ □ = 1211□ □= 99□□ = 13 12□ □= 9 На дереві сиділо 6 горобців. Після того, як на дерево прилетіло кілька горобців, їх стало 14. Скільки горобців прилетіло на дерево? Повторення умови задачі за коротким записом на дошці. 2 Робота над текстовою задачею Було— 6 горобців Прилетіло — ? Стало— 14 горобців — Розв’язання запишіть у зошит. 14 - 6 = 8 (г.) ● Фізкультхвилинка Сірий котик міцно спав, Навіть пісню не співав. Та, нарешті, пробудився І довкола обдивився. Став смачненько потягатись І чистенько умиватись. Порозчісував він вуса Довгі-довгі, русі-русі. Зуби й кігті нагострив Й до комірчини побрів. Буде мишку полювати І добро оберігати. Ми, як котик, відпочили, Щоб зміцніли наші сили. (Імітація дії.) (Вправи для шиї.) (Потягування.) (Масаж дрібних м’язів обличчя.) (Вправи для кистей рук.) (Ходьба на місці.) 3 Самостійна робота 12 - 3 + 4 = 9 + 4 - 1 =11 - 2 + 3 = 12 - 4 - 0 = 11 - 3 + 10 =8 + 3 - 10 = 4 Геометричний матеріал — У кожному рядку є схожі фігури й одна зайва. Знайдіть і назвіть зайву фігуру. ● Зорова гімнастика 5 Розв'язування задачі, до якої поставлено два запитання Коротка умова — на дошці. У перший магазин привезли 2 ящики яблук і 3 ящики груш. У другий магазин привезли 4 ящики груш і стільки ж ящиків яблук. У який магазин привезли більше ящиків з фруктами? на скільки більше? I — 2 і 3 і і 3 4 = і 4 /І , на ? більше II — 4 і — Стільки ж ящиків — це скільки? — Скільки всього ящиків з фруктами привезли в перший магазин? 2 + 3 = 5 (ящ.) — Скільки всього ящиків з фруктами привезли в другий магазин? 4 + 4 = 8 (ящ.) — У який магазин привезли більше? — чому? — на скільки ящиків більше? 8 - 5 = 3 (ящ.) — Як порівняти, на скільки одне число більше або менше за інше? IV. Підсумок уроку. Рефлексія — Як знайти невідомий від’ємник? — Як порівняти, на скільки одне число більше або менше за інше? — Оцініть свою роботу на уроці смайликом. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1332 | |
Природні та рукотворні об'єкти (тіла) |
Людина — частина живої природи |
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів та ж... |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я |
Всього коментарів: 0 | |