Показано матеріалів: 651-660
|
Урок 29. Народ вчить, як на світі жить Матеріал до уроку: прислів’я і приказки. Мета: збагатити знання дітей про малі жанри усної народної творчості, з’ясувати їх характерні особливості, розвивати образність і точність мовлення, виховувати на традиціях народу. |
|
Урок 28. Українські народні пісні Матеріали до уроку: «Ходить гарбуз по городу», «Три товариші». Мета: збагачувати уявлення про народну пісню як жанр усної народної творчості; вчити виразно читати діалоги; збагачувати мовлення постійними ознаками. |
|
Урок 26-27. За добро добром платять Матеріал до уроку: українські народні казки з чарівними перетвореннями: «Кривенька качечка»; «Заздрощі добра не навчать», «Кобиляча голова». Мета: закріпити знання учнів про ознаки чарівної казки; вдосконалювати вміння правильно інтонувати мову дійових осіб, ділити текст для складання плану; поглиблювати уявлення про етику людських стосунків. |
|
Урок 25. Чия відвага, того й перемога. Прославляння героїзму у чарівних казках Матеріал до уроку: українська народна казка «Кирило Кожум’яка». Мета: розширювати знання дітей про українські народні казки; ознайомити з ознаками чарівної казки; формувати вміння читати за особами; удосконалювати вміння складати план як основу стислого переказу. |
|
Урок 24. Урок-узагальнення за темою Матеріал до уроку: В. Сухомлинський «Сергійкова квітка»; «Чи уважно ти читав?»; «Пригадайте, поміркуйте». Мета: формувати уявлення про справжню красу; розвивати уважність до тексту; розширити знання про авторів творів з прочитаної теми. |
|
Урок 22-23. Людина серед природи Матеріал до уроку: Н. Забіла «Журавлик»; Леся Українка «Мамо, іде вже зима»; О. Олесь «Довго хмарами небо покрите було»; М. Рильський «Дівчина». Мета: розвивати естетичні почуття дітей, розуміння стану людей, що чутливі до природи; збагачувати образне мислення й мовлення. |
|
Урок 20. Образ дівчинки, для якої ліс, наче рідний дім Матеріал до уроку: О. Донченко «Лісовою стежкою». Мета: розвивати уміння знаходити у тексті описи, роздуми; характеризувати головну героїню з опорою на текст і малюнок; удосконалювати уміння складати план і стисло переказувати прочитане; розвивати фантазію дітей; виховувати любов до природи. |
|
Урок 21. Пригода з друзями-дослідниками Матеріал до уроку: Л. Буцень «Наше відкриття». Мета: розвивати вміння характеризувати дійових осіб; знаходити у тексті описи, роздуми, припущення; вчити розповідати за малюнками; розвивати почуття гумору. |
|
Урок 18-19. Чи розуміємо ми природу? Матеріал до уроку: г. Черінь «Чи ми з природою єдині...»; І. Драч «В товаристві джмеля»; Д. Білоус «Пісенька до куличка»; К. Перелісна «Песик і хлопці». Мета: розвивати образне бачення поетичних картин, уміння простежувати взаємозв’язок людини з природою, знаходити спільне й відмінне в його зображенні в різних віршах; удосконалювати вміння читати діалоги; знаходити рими. |
|
Урок 17. Хто танцює й грає восени? Матеріал до уроку: К. Перелісна «Осінні танці»; М. Сингаївський «Осінні танці». Мета: розвивати образне мислення; удосконалювати уміння виразно читати, розповідати за малюнками; виховувати почуття любові до рідної природи. |