У розділі матеріалів: 1051
Показано матеріалів: 641-650
Сторінки: «« 1 2 ... 63 64 65 66 67 ... 105 106 »»

Урок 39. «Здається, байка просто бреше, а справді ясну правду чеше...»

Матеріал до уроку: Л. Глібов «Лебідь, Щука, Рак».

Мета: ознайомити дітей із жанром байки, розвивати способи і види читання байки, вчити передавати інтонаційно особливості характерів дійових персонажів, оцінювати їхні вчинки, виявляти мотиви їхньої поведінки; виховувати в дітей товариськість.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2695 | Додав: SYLER

Урок 38. Слухайся маму й татка - і буде все в порядку

Матеріал до уроку: Н. Куфко «Гуси-лебеді».

Мета: продовжити знайомити з особливостями п’єси, вчити учнів інтонаційно виділяти слова, важливі для розуміння твору, вдосконалювати навички виразного читання, вчити порівнювати твори; розвивати уяву й фантазію; виховувати у дітей любов і повагу до своїх братиків і сестричок.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1256 | Додав: SYLER

Урок 37. Не гостри зубів на чуже

Матеріал до уроку: О. Олесь «Бабусина пригода».

Мета: ознайомити учнів із новим жанром — п’єсою; вчити інсценізувати п’єсу, передавати інтонацію почуття дійових осіб, вчити знаходити за допомогою вибіркового читання уривки, слова, які характеризують дійових осіб; розвивати творчі здібності дітей; виховувати у дітей любов до тварин.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1745 | Додав: SYLER

Урок 36. Підсумок за темою «Літературні казки»

Мета: перевірити знання, вміння, навички учнів.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1743 | Додав: SYLER

Урок 35. Пригоди хлопчика веснянка

Матеріал до уроку: В. Нестайко «В палаці чарівних казок».

Мета: закріпити знання про особливості чарівних казок; вміння визначити головну дійову особу й характеризувати її; вдосконалювати вміння читати, визначати своє ставлення до прочитаного.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1775 | Додав: SYLER

Урок 34. Як з’явились квіти незабудки?

Матеріал до уроку: І. Камінець «Про що розповіли незабудки».

Мета: закріплювати знання про особливості чарівних казок, вміння визначати головну дійову особу й характеризувати її; удосконалювати уміння читати за особами, передавати почуття мовців і своє ставлення до прочитаного.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1074 | Додав: SYLER

Урок 33. Доля карає тих, у кого очі завидющі, а руки - загребущі

Матеріал до уроку: В. Скомаровський «Чому в морі вода солона».

Мета: залучити дітей до висловлення припущень щодо смислу заголовка казки; вчити характеризувати й порівнювати дійових осіб; удосконалювати уміння виразно читати; висловлювати оцінні судження.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1967 | Додав: SYLER

Урок 32. Там, де правда, гори вогонь, де неправда - спали вогонь

Матеріал до уроку: «Закляття золота і вогню» (за О. Зимою).

Мета: продовжити роботу над жанровими особливостями літературних казок; розвивати моральні почуття (співпереживання, справедливості); удосконалювати уміння працювати з текстом; визначати тему, простежувати розгортання подій, знаходити описи дійових осіб, виховувати оцінні судження.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2287 | Додав: SYLER

Урок 31. Що відчуває людина?

Матеріал до уроку: А. Дімаров «Для чого людині серце».

Мета: активізувати й закріпити знання дітей про ознаки жанру літературної казки; вчити читати діалоги; залучати дітей до обдумування й обговорення заголовку казки.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1355 | Додав: SYLER

Урок 30. Скоромовки загадки. узагальнення за темою

Матеріал до уроку: скоромовки, загадки, завдання типу «Пригадайте, поміркуйте».

Мета: збагатити знання про названі жанри усної народної творчості; розвивати швидкість читання, кмітливість, уміння виявляти головну ознаку, порівнювати й робити висновки за аналогією; пригадати й узагальнити найголовніше з прочитаного.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1862 | Додав: SYLER