Показано матеріалів: 641-650
|
Урок 39. «Здається, байка просто бреше, а справді ясну правду чеше...» Матеріал до уроку: Л. Глібов «Лебідь, Щука, Рак». Мета: ознайомити дітей із жанром байки, розвивати способи і види читання байки, вчити передавати інтонаційно особливості характерів дійових персонажів, оцінювати їхні вчинки, виявляти мотиви їхньої поведінки; виховувати в дітей товариськість. |
|
Урок 38. Слухайся маму й татка - і буде все в порядку Матеріал до уроку: Н. Куфко «Гуси-лебеді». Мета: продовжити знайомити з особливостями п’єси, вчити учнів інтонаційно виділяти слова, важливі для розуміння твору, вдосконалювати навички виразного читання, вчити порівнювати твори; розвивати уяву й фантазію; виховувати у дітей любов і повагу до своїх братиків і сестричок. |
|
Урок 37. Не гостри зубів на чуже Матеріал до уроку: О. Олесь «Бабусина пригода». Мета: ознайомити учнів із новим жанром — п’єсою; вчити інсценізувати п’єсу, передавати інтонацію почуття дійових осіб, вчити знаходити за допомогою вибіркового читання уривки, слова, які характеризують дійових осіб; розвивати творчі здібності дітей; виховувати у дітей любов до тварин. |
|
Урок 36. Підсумок за темою «Літературні казки» Мета: перевірити знання, вміння, навички учнів. |
|
Урок 35. Пригоди хлопчика веснянка Матеріал до уроку: В. Нестайко «В палаці чарівних казок». Мета: закріпити знання про особливості чарівних казок; вміння визначити головну дійову особу й характеризувати її; вдосконалювати вміння читати, визначати своє ставлення до прочитаного. |
|
Урок 34. Як з’явились квіти незабудки? Матеріал до уроку: І. Камінець «Про що розповіли незабудки». Мета: закріплювати знання про особливості чарівних казок, вміння визначати головну дійову особу й характеризувати її; удосконалювати уміння читати за особами, передавати почуття мовців і своє ставлення до прочитаного. |
|
Урок 33. Доля карає тих, у кого очі завидющі, а руки - загребущі Матеріал до уроку: В. Скомаровський «Чому в морі вода солона». Мета: залучити дітей до висловлення припущень щодо смислу заголовка казки; вчити характеризувати й порівнювати дійових осіб; удосконалювати уміння виразно читати; висловлювати оцінні судження. |
|
Урок 32. Там, де правда, гори вогонь, де неправда - спали вогонь Матеріал до уроку: «Закляття золота і вогню» (за О. Зимою). Мета: продовжити роботу над жанровими особливостями літературних казок; розвивати моральні почуття (співпереживання, справедливості); удосконалювати уміння працювати з текстом; визначати тему, простежувати розгортання подій, знаходити описи дійових осіб, виховувати оцінні судження. |
|
Урок 31. Що відчуває людина? Матеріал до уроку: А. Дімаров «Для чого людині серце». Мета: активізувати й закріпити знання дітей про ознаки жанру літературної казки; вчити читати діалоги; залучати дітей до обдумування й обговорення заголовку казки. |
|
Урок 30. Скоромовки загадки. узагальнення за темою Матеріал до уроку: скоромовки, загадки, завдання типу «Пригадайте, поміркуйте». Мета: збагатити знання про названі жанри усної народної творчості; розвивати швидкість читання, кмітливість, уміння виявляти головну ознаку, порівнювати й робити висновки за аналогією; пригадати й узагальнити найголовніше з прочитаного. |