Показано матеріалів: 621-630
|
Урок 18-19. У подорож до матінки-землі Матеріал до уроку: Н. Забіла «Чотири пори року», «У дитячому театрі». Мета: формувати уміння учнів визначати особливості кожної пори року, помічати сезонну красу природи; удосконалювати навички орієнтуватися в змісті твору; уміння добирати необхідний текст до малюнків, виразно його читати; розвивати творчу уяву, образне мислення. |
|
Урок 17. Де тепло, там і добро! Матеріал до уроку: Н. Забіла «Хто сильніший?». Мета: розкрити доцільність всього того, що створила природа; ознайомити дітей з поетичною казкою Н. Забіли; з’ясувати, як поетеса передала силу тепла, осудила жорстокість; зіставити поетичну казку Н. Забіли з українською народною казкою «Про Сонце, Мороз і Вітер». |
|
Урок 16. Всі дванадцять місяців! Матеріал до уроку: М. Підгірянка «Співанка про місяці». Мета: розвивати образне бачення поетичних картин; удосконалювати навички виразного читання, уміння передавати почуття та емоції ліричного героя поезії; сприяти формуванню образної пам’яті, вихованню любові до поетичного слова, рідної природи та бережливого ставлення до них. |
|
Урок 15. Вірші про світ природи і дитинства Матеріал до уроку: М. Підгірянка «Що я люблю». Мета: розширити мету розділу — ознайомити дітей з поезіями, у яких уславлюється краса природи і людських вчинків; розглянути захоплення рідним краєм у поезії «Що я люблю» М. Підгірянки; розширити знання учнів про поетесу та майстерність її творів; звернути увагу на римування й образні вислови; сприяти любові до рідної землі. |
|
Урок 14. Урок узагальнення знань Матеріал до уроку: В. Скомаровський «Над Кобзарем». Мета: систематизувати знання учнів про Т. Г. Шевченка та його твори (поетичні й художні), розвивати творчу діяльність, уміння порівнювати зображення пензлем і словом (картина «Селянська родина» і поезія «І досі сниться: під горою...»); виховувати любов до Шевченкових творів як скарбниці розуму, культури й історії українського народу. |
|
Урок 13. Вчитайтеся, вслухайтеся в шевченкове слово! Матеріал до уроку: Т. Г. Шевченко «Село! І серце одпочине...»; «І досі сниться під горою...»; «Тече вода із-за гаю». Мета: розкрити художню красу Шевченкового слова; передати любов до рідної землі через відтворення величі її природи; формувати уміння визначати співзвучність картин природи з настроєм людей; удосконалювати уміння виразного читання поезій, образного бачення зображеного поетом і відтвореного художником, уміння знаходити образні вислови. |
|
Урок 12. Тяжко-важко в світі жити сироті без роду Матеріал до уроку: О. Іваненко «Тарас у наймах». Мета: з’ясувати тему твору — пристрасне бажання малого Тараса здобути знання, навчитися малювати, уміння долати труднощі; удосконалювати навички детального переказу; викликати бажання працювати з книгою; розвивати пам’ять, логіку, мислення; виховувати співчуття до головного героя оповідання та бажання глибше ознайомитися з біографією великого Кобзаря. |
|
Урок 11. Тарас Шевченко - України син Матеріал до уроку: розповідь. А. Лотоцького про Т. Г. Шевченка «Малий Тарас чумакує». |
|
Урок 10. Урок узагальнення знань. Пригадайте, поміркуйте! Мета: узагальнити знання учнів за розділом «Сторінки для допитливих»; спонукати їх замислитися про свої інтереси та уміння працювати з джерелами знань; сприяти вихованню допитливості та наполегливості в інтелектуальній праці. |
|
Урок 9. Хто багато читає, той багато знає Матеріал до уроку: О. Савченко «чи любиш ти читати журнали». Мета: ознайомити учнів з дитячими журналами, викликати інтерес до них та бажання читати їх; розвивати читацькі смаки учнів, прагнення самостійно читати; сприяти вихованню любові до книги як джерела знань. |