У розділі матеріалів: 1051
Показано матеріалів: 621-630
Сторінки: «« 1 2 ... 61 62 63 64 65 ... 105 106 »»

Урок 18-19. У подорож до матінки-землі

Матеріал до уроку: Н. Забіла «Чотири пори року», «У дитячому театрі».

Мета: формувати уміння учнів визначати особливості кожної пори року, помічати сезонну красу природи; удосконалювати навички орієнтуватися в змісті твору; уміння добирати необхідний текст до малюнків, виразно його читати; розвивати творчу уяву, образне мислення.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1420 | Додав: SYLER

Урок 17. Де тепло, там і добро!

Матеріал до уроку: Н. Забіла «Хто сильніший?».

Мета: розкрити доцільність всього того, що створила природа; ознайомити дітей з поетичною казкою Н. Забіли; з’ясувати, як поетеса передала силу тепла, осудила жорстокість; зіставити поетичну казку Н. Забіли з українською народною казкою «Про Сонце, Мороз і Вітер».

3 Клас | Читання | Переглядів: 1522 | Додав: SYLER

Урок 16. Всі дванадцять місяців!

Матеріал до уроку: М. Підгірянка «Співанка про місяці».

Мета: розвивати образне бачення поетичних картин; удосконалювати навички виразного читання, уміння передавати почуття та емоції ліричного героя поезії; сприяти формуванню образної пам’яті, вихованню любові до поетичного слова, рідної природи та бережливого ставлення до них.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1442 | Додав: SYLER

Урок 15. Вірші про світ природи і дитинства

Матеріал до уроку: М. Підгірянка «Що я люблю».

Мета: розширити мету розділу — ознайомити дітей з поезіями, у яких уславлюється краса природи і людських вчинків; розглянути захоплення рідним краєм у поезії «Що я люблю» М. Підгірянки; розширити знання учнів про поетесу та майстерність її творів; звернути увагу на римування й образні вислови; сприяти любові до рідної землі.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2584 | Додав: SYLER

Урок 14. Урок узагальнення знань

Матеріал до уроку: В. Скомаровський «Над Кобзарем».

Мета: систематизувати знання учнів про Т. Г. Шевченка та його твори (поетичні й художні), розвивати творчу діяльність, уміння порівнювати зображення пензлем і словом (картина «Селянська родина» і поезія «І досі сниться: під горою...»); виховувати любов до Шевченкових творів як скарбниці розуму, культури й історії українського народу.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1916 | Додав: SYLER

Урок 13. Вчитайтеся, вслухайтеся в шевченкове слово!

Матеріал до уроку: Т. Г. Шевченко «Село! І серце одпочине...»; «І досі сниться під горою...»; «Тече вода із-за гаю».

Мета: розкрити художню красу Шевченкового слова; передати любов до рідної землі через відтворення величі її природи; формувати уміння визначати співзвучність картин природи з настроєм людей; удосконалювати уміння виразного читання поезій, образного бачення зображеного поетом і відтвореного художником, уміння знаходити образні вислови.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2323 | Додав: SYLER

Урок 12. Тяжко-важко в світі жити сироті без роду

Матеріал до уроку: О. Іваненко «Тарас у наймах».

Мета: з’ясувати тему твору — пристрасне бажання малого Тараса здобути знання, навчитися малювати, уміння долати труднощі; удосконалювати навички детального переказу; викликати бажання працювати з книгою; розвивати пам’ять, логіку, мислення; виховувати співчуття до головного героя оповідання та бажання глибше ознайомитися з біографією великого Кобзаря.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1835 | Додав: SYLER

Урок 11. Тарас Шевченко - України син

Матеріал до уроку: розповідь. А. Лотоцького про Т. Г. Шевченка «Малий Тарас чумакує».

3 Клас | Читання | Переглядів: 1674 | Додав: SYLER

Урок 10. Урок узагальнення знань. Пригадайте, поміркуйте!

Мета: узагальнити знання учнів за розділом «Сторінки для допитливих»; спонукати їх замислитися про свої інтереси та уміння працювати з джерелами знань; сприяти вихованню допитливості та наполегливості в інтелектуальній праці.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1431 | Додав: SYLER

Урок 9. Хто багато читає, той багато знає

Матеріал до уроку: О. Савченко «чи любиш ти читати журнали».

Мета: ознайомити учнів з дитячими журналами, викликати інтерес до них та бажання читати їх; розвивати читацькі смаки учнів, прагнення самостійно читати; сприяти вихованню любові до книги як джерела знань.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2278 | Додав: SYLER