У розділі матеріалів: 1051
Показано матеріалів: 601-610
Сторінки: «« 1 2 ... 59 60 61 62 63 ... 105 106 »»

Урок 43. Урок узагальнення знань

Мета: систематизувати знання розділу «Оповідання про справи твоїх ровесників»; удосконалювати уміння порівнювати характери та вчинки персонажів; висловлювати оцінні судження.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1675 | Додав: SYLER

Урок 40-42. Кому всміхається вдача

Матеріал до уроку: Я. Стельмах «Ловись, рибко».

Мета: сприяти усвідомленню учнями змісту твору; формувати уміння оцінювати вчинки персонажів; розвивати дослідницькі навички учнів, уміння за мовою персонажів побачити їхній характер; виховувати взаємоповагу та благородний характер взаємостосунків.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2455 | Додав: SYLER

Урок 39. Пісня дарує людині крила

Матеріал до уроку: А. Григорук «В гурті й пісня в лад іде».

Мета: звернути увагу дітей на пісенну основу твору, майстерне використання автором скарбниці народної мудрості; збагачувати образність мовлення дітей; викликати в них бажання доцільно використовувати у мовленні прислів’я та приказки; виховувати інтерес до народної мудрості.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1680 | Додав: SYLER

Урок 38. Хто міняє, той нічого не має

Матеріал до уроку: А. Григорук «Хто міняє, той нічого не має».

Мета: розкрити повчальний підтекст твору; удосконалювати уміння визначати риси характеру героя, навички виразного читання діалогів за особами; збагачувати мовлення учнів прислів’ями, порівняннями; формувати уміння складати зв’язну розповідь за малюнками, виховувати відповідальність за свої вчинки.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1834 | Додав: SYLER

Урок 36-37. Все добре переймай, а злого уникай

Матеріал уроку: Є. Гуцало «Перебите крило».

Мета: сприяти засвоєнню змісту оповідання, його головної думки; формувати уміння структурувати текст на частини; добирати до них заголовки; удосконалювати навички виразного читання прозового твору та стислого переказу частин за планом; виховувати відповідальність за довкілля.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2264 | Додав: SYLER

Урок 35. Слід людини на землі

Матеріал до уроку: В. О. Сухомлинський «Який слід повинна залишити людина на землі?».

Мета: вчити учнів розуміти текст; розвивати уміння виділяти головне, висловлювати свої міркування про розуміння морально-етичних проблем; збагачувати уявлення школярів про людяність; сприяти осмисленню філософського поняття «слід людини на землі».

3 Клас | Читання | Переглядів: 2355 | Додав: SYLER

Урок 34. Людинд за все відповідальна. Вона славиться працею

Матеріал до уроку: В. Сухомлинський «Гвинтик».

Мета: домогтися, щоб учні усвідомили зміст та головну думку оповідання; формувати уміння висловлювати власне оцінне міркування про розуміння морально-етичних проблем; виховувати почуття відповідальності, любові до праці.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1066 | Додав: SYLER

Урок 33. Що таке справжня дружба?

Матеріал до уроку: В. О. Сухомлинський «Кінь утік...».

Мета: сприяти засвоєнню головної теми оповідання; удосконалювати вміння виразного читання та переказу тексту; залучити дітей до міркування щодо проблем дружби; формувати уміння висловлювати власні оцінні судження про вчинки героїв; виховувати потребу справжньої дружби.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1967 | Додав: SYLER

Урок 32. Оповідання про справи твоїх ровесників

Матеріал до уроку: В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло».

Мета: допомогти учням усвідомити головну думку твору; розвивати творчі здібності: уміння складати усну зв’язну розповідь про цікаву подію на морально-етичну тему та уміння співвідносити текст із малюнком.

3 Клас | Читання | Переглядів: 3357 | Додав: SYLER

Урок 31. Скільки буває вітрів? Узагальнення знань за розділом

Матеріал до уроку: С. Жупанин «Сім вітрів».

Мета: допомогти учням усвідомити, який характер мають вітри, позитивні чи негативні це герої, підтвердити текстом ці думки; формувати уміння творити віршовані рими; узагальнити значення розділу «Вірші про світ природи і дитинства».

3 Клас | Читання | Переглядів: 1438 | Додав: SYLER