Показано матеріалів: 601-610
|
Урок 43. Урок узагальнення знань Мета: систематизувати знання розділу «Оповідання про справи твоїх ровесників»; удосконалювати уміння порівнювати характери та вчинки персонажів; висловлювати оцінні судження. |
|
Урок 40-42. Кому всміхається вдача Матеріал до уроку: Я. Стельмах «Ловись, рибко». Мета: сприяти усвідомленню учнями змісту твору; формувати уміння оцінювати вчинки персонажів; розвивати дослідницькі навички учнів, уміння за мовою персонажів побачити їхній характер; виховувати взаємоповагу та благородний характер взаємостосунків. |
|
Урок 39. Пісня дарує людині крила Матеріал до уроку: А. Григорук «В гурті й пісня в лад іде». Мета: звернути увагу дітей на пісенну основу твору, майстерне використання автором скарбниці народної мудрості; збагачувати образність мовлення дітей; викликати в них бажання доцільно використовувати у мовленні прислів’я та приказки; виховувати інтерес до народної мудрості. |
|
Урок 38. Хто міняє, той нічого не має Матеріал до уроку: А. Григорук «Хто міняє, той нічого не має». Мета: розкрити повчальний підтекст твору; удосконалювати уміння визначати риси характеру героя, навички виразного читання діалогів за особами; збагачувати мовлення учнів прислів’ями, порівняннями; формувати уміння складати зв’язну розповідь за малюнками, виховувати відповідальність за свої вчинки. |
|
Урок 36-37. Все добре переймай, а злого уникай Матеріал уроку: Є. Гуцало «Перебите крило». Мета: сприяти засвоєнню змісту оповідання, його головної думки; формувати уміння структурувати текст на частини; добирати до них заголовки; удосконалювати навички виразного читання прозового твору та стислого переказу частин за планом; виховувати відповідальність за довкілля. |
|
Урок 35. Слід людини на землі Матеріал до уроку: В. О. Сухомлинський «Який слід повинна залишити людина на землі?». Мета: вчити учнів розуміти текст; розвивати уміння виділяти головне, висловлювати свої міркування про розуміння морально-етичних проблем; збагачувати уявлення школярів про людяність; сприяти осмисленню філософського поняття «слід людини на землі». |
|
Урок 34. Людинд за все відповідальна. Вона славиться працею Матеріал до уроку: В. Сухомлинський «Гвинтик». Мета: домогтися, щоб учні усвідомили зміст та головну думку оповідання; формувати уміння висловлювати власне оцінне міркування про розуміння морально-етичних проблем; виховувати почуття відповідальності, любові до праці. |
|
Урок 33. Що таке справжня дружба? Матеріал до уроку: В. О. Сухомлинський «Кінь утік...». Мета: сприяти засвоєнню головної теми оповідання; удосконалювати вміння виразного читання та переказу тексту; залучити дітей до міркування щодо проблем дружби; формувати уміння висловлювати власні оцінні судження про вчинки героїв; виховувати потребу справжньої дружби. |
|
Урок 32. Оповідання про справи твоїх ровесників Матеріал до уроку: В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». Мета: допомогти учням усвідомити головну думку твору; розвивати творчі здібності: уміння складати усну зв’язну розповідь про цікаву подію на морально-етичну тему та уміння співвідносити текст із малюнком. |
|
Урок 31. Скільки буває вітрів? Узагальнення знань за розділом Матеріал до уроку: С. Жупанин «Сім вітрів». Мета: допомогти учням усвідомити, який характер мають вітри, позитивні чи негативні це герої, підтвердити текстом ці думки; формувати уміння творити віршовані рими; узагальнити значення розділу «Вірші про світ природи і дитинства». |