Показано матеріалів: 611-620
|
Урок 30. Дивосвіт, що цікавить дитину Матеріал уроку: С. Жупанин «Ліщина», «Оленчині вишиванки». Мета: викликати позитивні емоції учнів; формувати потребу естетичного сприйняття світу; удосконалювати навички виразного читання; розвивати пам’ять, уяву, уміння використовувати у власному мовленні образні поетичні вислови. |
|
Урок 29. Неповторний поетичний дивосвіт Матеріал до уроку: А. Качан «Обтрусили яблука», «Ластівки», «Дівчинка і море». Мета: ознайомити учнів із дивосвітом віршів А. Качана; привернути їхню увагу до мелодійності рим поета, відтворення ним чудового неповторного світу, який щодня відкриває дитина; удосконалювати творчі здібності учнів; розвивати уміння складати розповідь, підбирати текст до малюнка; виховувати екологічну свідомість дитини. |
|
Урок 28. Світ такий веселий і химерний... Матеріал уроку: Т. Коломієць «чоловічки», «Їжаки». Мета: спонукати дітей бути уважними й чуйними у довкіллі; вчитися бачити його незвичайну красу; виховувати дбайливе, людяне ставлення до світу природи; удосконалювати навички виразного читання та швидкого запам’ятовування поетичних строф. |
|
Урок 27. Бути, як дбайко Матеріал до уроку: Т. Коломієць «Дбайкова пісенька в дорозі», «Хто розсипав роси». Мета: познайомити учнів з популярним дитячим героєм — працьовитим хлопчиком-мізинчиком Дбайком; викликати симпатії до нього, бажання наслідувати його добрі вчинки; повправлятися у дотриманні темпу читання віршів відповідного настрою; розвивати спостережливість та вміння складати опис героя за малюнком. |
|
Урок 26. Що із загубленого не повертається Матеріал до уроку: А. Костецький «Бюро знахідок». Мета: з’ясувати важливість морально-етичних проблем, які вирішує у своїй поезії А. Костецький; формувати вміння визначати важливі питання твору та підтверджувати їх текстом; сприяти вихованню високої людської моральності кожної особистості. |
|
Урок 25. Наука приймати гостей Матеріал уроку: А. Костецький «У гостях». Мета: розглянути гумористичний характер вірша, його повчальний зміст; з’ясувати, що таке справжня гостинність та її етичні норми; формувати етику поведінки господаря та гостей; розвивати навички виразного читання гумористичних творів, уміння відстоювати свою думку та погляди. |
|
Урок 24. Краса живе для всіх. Матеріал до уроку: А. Костецький «Імена», «Не хочу». Мета: зацікавити дітей словами-назвами, їх етимологією; розвивати творчі здібності учнів, уміння передавати емоційно-оцінну характеристику зображеного в поетичному творі та власні почуття, які виникли під впливом поетичних емоцій; збагачувати образне мислення; виховувати гуманні почуття, екологічну свідомість. |
|
Урок 23. «Моя рука ніколи і нікому ні кривди, ні біди не принесе...» Матеріал до уроку: Д. Павличко «Птиця», «Мрія». Мета: розкрити красу дитячих людяних вчинків; сприяти вихованню людяності; удосконалювати уміння інтонувати вірші відповідно до зображених почуттів; визначати головну думку. |
|
Урок 22. Цікаві повчальні вірші Матеріал до уроку: Д. Павличко «Розмова», «Гном». Мета: розкрити людяність змісту віршів, їхню казковість; поглибити знання учнів про поезії-діалоги, небилиці-безконечники; вправляти у виразності читання віршів, їх правильному інтонуванні: запитання — відповідь; розвивати творчі здібності учнів; уміння створювати продовження казки, зіставляти вірш з малюнком. |
|
Урок 20-21. Прочитай, посміхнись... І задумайся! Матеріал уроку: Г. Бойко «Як невдаха виступав»; «Хвастунець Сашко». Мета: вправляти учнів у читанні гумористичних творів; удосконалювати уміння визначати морально-етичні проблеми, які порушив автор поетичних гуморесок; виховувати почуття осуду щодо негативних рис людської вдачі: хвальковитості, самовпевненості, невихованості. |