Показано матеріалів: 591-600
|
Урок 56. Придумаю оповідання... Матеріал уроку: В. Марсюк «Удвох із песиком». Мета: розкрити зміст поезії, викликати бажання змінити його; формувати творчі здібності дітей: уміння складати власне оповідання за заданим сюжетом, продовжувати розвиток подій; виховувати прагнення мати друзів. |
|
Урок 55. Умій у звичайному побачити незвичайне Матеріал до уроку: Т. Коломієць «Корінець»; В. Ткаченко «Лісове коріння»; Ліна Костенко «Польові дзвіночки». Мета: допомогти учням усвідомити, що творчі здібності слід розвивати і що творчість вимагає зусиль; формувати бажання творити, пізнавати свої творчі задатки; уміння бачити незвичайне в довкіллі; розвивати образну й творчу фантазію. |
|
Урок 54. Вірші - це не дражнилки Матеріал до уроку: М. Носов «Як Незнайко складав вірші»; І. Світлич-ний «Слухала Лисичка Солов’я». Мета: поглибити знання учнів про риму; розкрити гумористичний характер творів; повправляти учнів у складанні рим; виховувати взаємоповагу у стосунках із ровесниками та старшими, уміння критично оцінювати свої здібності та роботу. |
|
Урок 53. Вступ до розділу «Візьму перо і спробую...» Матеріал до уроку: В. Струтинський «Я бачу, як обрій розтав у імлі...»; А. Костецький «Дивна звичка». Мета: привернути увагу учнів до звучності й мелодійності віршованої мови; викликати бажання творити римовані рядки; удосконалювати вміння визначати повчальність підтексту твору; виховувати інтерес до поезії, влучного образного слова. |
|
Урок 52. Урок узагальнення знань за розділом «Із скарбниці казкарів» Мета: узагальнити вивчене про казкарів світу та їх чарівні казки; систематизувати знання змісту найпопулярніших казок зі світової скарбниці; удосконалювати уміння визначати моральні проблеми, які розв’язуються у цих творах; виховувати прагнення творити добро. |
|
Урок 51. Сторінками казкової фантазії Матеріал до уроку: А. Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху». Мета: сприяти засвоєнню змісту казки; удосконалювати навички стислого переказування, уміння визначити композиційні частини: зачин, основну частину, кінцівку; виховувати почуття дружби, відданості в дружбі. |
|
Урок 49-50. Казка розуму навчає Матеріал до уроку: К. Коллоді «Пригоди Піноккіо». Мета: удосконалювати уміння виразного читання та переказування послідовності подій, уміння вживати у мовленні образні вислови; розвивати дослідницькі уміння: знаходити спільне та відмінне у пригодах головних героїв різних творів, давати їм оцінювальну характеристику; виховувати почуття співпереживання та справедливості. |
|
Урок 48. Казка в гості завітала... Матеріал до уроку: П. Єршов «Горбоконик». Мета: удосконалювати навички виразного читання та стислого переказу поетичної казки; уміння визначати характер дійових осіб та давати оцінку їхнім вчинкам; виховувати інтерес до книги. |
|
Урок 46-47. Ми мандруємо у казку Матеріал до уроку: бр. Грімм «Зачарована красуня». Мета: проаналізувати чарівні перетворення як ознаку казки; розвивати творчі здібності учнів: уміння створювати казкові епізоди, розширювати ними зображені події; виховувати людяність у кожної дитини, моральність її вчинків. |
|
Урок 44-45. Вступ до розділу «із скарбниці казкарів світу» Матеріал до уроку: Ш. Перро «Кіт у чоботях». Мета: закріпити знання про ознаки чарівної літературної казки; удосконалювати уміння виразного читання діалогів із урахуванням відтворених у них почуттів, уміння знаходити в казці зачин, основну частину та кінцівку; визначати послідовність подій; виховувати почуття вдячності за зроблене добро; розвивати кмітливість, пам’ять, логіку мислення, образність словесного малювання, уяву. |