Урок 56. Придумаю оповідання... Матеріал уроку: В. Марсюк «Удвох із песиком». Мета: розкрити зміст поезії, викликати бажання змінити його; формувати творчі здібності дітей: уміння складати власне оповідання за заданим сюжетом, продовжувати розвиток подій; виховувати прагнення мати друзів. Обладнання: картка для контролю швидкості читання; картки зі словами; книга В. Марсюка. ХІД УРОКУ I. Організація класу Учитель Як приємно вранці Друзів зустрічати, Привітати їх і з ними розмовляти: I про справи, і забави, I про день новий чудовий, I про світ наш загадковий, Який сповнений чудес. Як приємно, любі діти, Що ми знову разом, У дружнім нашім колі Зібралися у третім класі, У чудовій нашій школі. I поведем розмову ми про те, Хто з вас і як, і де живе, Які тривоги і турботи, Які веселі є заботи, I що у серці в вас живе, Тривожить, тішить і бентежить... II. Мовно-логічні вправи 1. Читання чистомовки. Зі-зі-зі — в мене є чудові друзі. Ес-ес-ес — маленький пес. Ик-ик-ик — та сіренький котик. Лю-лю-лю — як я їх люблю! 2. Читання анаграми. Усм, дірасть, гатсбатво, зідру. 3. За цифровими підказками прочитайте прислів’я. 6 кишені 3 хороші 2 друзі 1 краще 5 у 7 гроші 4 ніж III. Опрацювання нового матеріалу — Дуже приємно мати хороших друзів! Спілкуватися з ними, спостерігати, розважатись разом. Але коли ти сам сумний, то жодні дорогоцінності не замінять вірних друзів, і ніщо тоді не миле й не гарне. І навіть зникає бажання займатися різними справами, огортає сум і жаль. Саме такий стан душі й описує нам автор вірша «Удвох із письменником» Василь Марсюк. 1. Виразне читання вірша вчителем. — Про кого цей вірш? 2. Словникова робота Читання слів — радісно, а потім — сумно. Песикакімната взяти канаті заграти пускати етюди квартирі пісні заможно друзівпісні 3. Читання слів, поданих аналітико-синтетичним способом. Взя пуска 4. Самостійне читання вірша й відповіді на питання. — Що міг би зробити хлопчик? — Чому хлопчику не милі всі речі у квартирі? — Чому він залишився сам? 5. Робота з ілюстрацією до вірша. — Чому хлопчик ледь не плакав? — Хто його хоче розвеселити? 6. Творча робота. 1) Придумайте оповідання про хлопчика. Опишіть, де він живе, який на вигляд і що одного разу з ним трапилось. 2) Запишіть поради батькам. IV. Підсумок уроку — Чи сподобався вам вірш? — Що б ви хотіли змінити? — Який настрій викликав у вас цей вірш? — Які побажання ви б хотіли висловити батькам та їхнім дітям? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1746 | |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Чорне та Азовське моря. Значення морів |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22 |
Пошиття виробів з тканини. Шви «уперед голку», «через край» |
Лікарські рослини |
Всього коментарів: 0 | |