Придумаю оповідання...

Урок 56. Придумаю оповідання...

Матеріал уроку: В. Марсюк «Удвох із песиком».

Мета: розкрити зміст поезії, викликати бажання змінити його; формувати творчі здібності дітей: уміння складати власне оповідання за заданим сюжетом, продовжувати розвиток подій; виховувати прагнення мати друзів.

Обладнання: картка для контролю швидкості читання; картки зі словами; книга В. Марсюка.

ХІД УРОКУ

I. Організація класу

Учитель

 Як приємно вранці Друзів зустрічати,

 Привітати їх і з ними розмовляти:

 I про справи, і забави,

 I про день новий чудовий,

 I про світ наш загадковий,

 Який сповнений чудес.

 Як приємно, любі діти,

Що ми знову разом,

 У дружнім нашім колі Зібралися у третім класі, У чудовій нашій школі.

 I поведем розмову ми про те,

Хто з вас і як, і де живе, Які тривоги і турботи, Які веселі є заботи,

I що у серці в вас живе, Тривожить, тішить і бентежить...

II. Мовно-логічні вправи

1. Читання чистомовки.

Зі-зі-зі — в мене є чудові друзі.

Ес-ес-ес — маленький пес.

Ик-ик-ик — та сіренький котик.

Лю-лю-лю — як я їх люблю!

2. Читання анаграми.

Усм, дірасть, гатсбатво, зідру.

3. За цифровими підказками прочитайте прислів’я.

6 кишені 3 хороші 2 друзі 1 краще 5 у 7 гроші 4 ніж

III. Опрацювання нового матеріалу

— Дуже приємно мати хороших друзів! Спілкуватися з ними, спостерігати, розважатись разом. Але коли ти сам сумний, то жодні дорогоцінності не замінять вірних друзів, і ніщо тоді не миле й не гарне. І навіть зникає бажання займатися різними справами, огортає сум і жаль.

Саме такий стан душі й описує нам автор вірша «Удвох із письменником» Василь Марсюк.

1. Виразне читання вірша вчителем.

— Про кого цей вірш?

2. Словникова робота

Читання слів — радісно, а потім — сумно.

Песикакімната

взяти канаті

заграти пускати

етюди квартирі

пісні заможно

друзівпісні

3. Читання слів, поданих аналітико-синтетичним способом.

Взя

пуска

 4. Самостійне читання вірша й відповіді на питання.

— Що міг би зробити хлопчик?

— Чому хлопчику не милі всі речі у квартирі?

— Чому він залишився сам?

 5. Робота з ілюстрацією до вірша.

— Чому хлопчик ледь не плакав?

— Хто його хоче розвеселити?

 6. Творча робота.

1) Придумайте оповідання про хлопчика. Опишіть, де він живе, який на вигляд і що одного разу з ним трапилось.

2) Запишіть поради батькам.

IV. Підсумок уроку

— Чи сподобався вам вірш?

— Що б ви хотіли змінити?

— Який настрій викликав у вас цей вірш?

— Які побажання ви б хотіли висловити батькам та їхнім дітям?



Джерело: noindex
Категорія: Читання | Додав: SYLER (13.10.2014)
Переглядів: 1746 | Рейтинг: 0.0/0
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро...
Чорне та Азовське моря. Значення морів
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22
Пошиття виробів з тканини. Шви «уперед голку», «через край»
Лікарські рослини
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]