Показано матеріалів: 571-580
|
УРОК 15 Тема. Таблиці ділення на 2 і 3 Мета: повторити прийоми складання таблиць ділення; опрацювати задачу на дві дії різного ступеня; вдосконалювати обчислювальні навички. |
|
УРОК 14 Тема. Задачі на ділення. Назви чисел при діленні Мета: повторити зв'язок дій множення й ділення; опрацювати задачу, яка містить дворазове зменшення числа на кілька одиниць. |
|
УРОК 13 Тема. Знаходження значення виразів, що містять дії різного ступеня. Табель-календар Мета: розвивати вміння знаходити значення виразів, що містять дії різного ступеня; проаналізувати розв'язання задачі на три дії; ознайомити з табелем-календарем. |
|
УРОК 12 Тема. Таблиці множення чисел 2 і 3 Мета: повторити зв'язок множення й ділення, назви чисел при діленні; розглянути розв'язання задач на дві дії різного ступеня. |
|
УРОК 11 Тема. Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток Мета: повторити прийоми віднімання; розглянути розв'язання задачі на три дії; розвивати логічне мислення. |
|
УРОК 10 Тема. Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток Мета: повторити прийоми додавання; опрацювати розв'язання задачі двома способами; повторити поняття прямокутник і квадрат. |
|
УРОК 9 Тема. Письмове додавання й віднімання двоцифрових чисел Мета: проаналізувати алгоритм письмового додавання й віднімання двоцифрових чисел; опрацювати рівняння на знаходження невідомого зменшуваного та задачі на знаходження третього доданка. |
|
УРОК 8 Тема. Перевірка віднімання додаванням. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом Мета: формувати вміння складати й розв'язувати задачі на дві дії, які містять знаходження невідомого зменшуваного; формувати вміння знаходити периметр трикутника. |
|
УРОК 7 Тема. Повторення додавання й віднімання виду 36 + 7, 73 — 8 Мета: опрацювати розв'язання задачі, яка містить дворазове збільшення (зменшення) на кілька одиниць. |
|
УРОК 6 Тема. Ознайомлення з оберненою задачею. Розв'язання рівнянь на знаходження невідомого доданка Мета: формувати уявлення про обернену задачу; повторити випадки додавання й віднімання виду 98 + 2, 50 — 3; формувати вміння розв'язати рівняння на знаходження невідомого доданка. |