Знаходження значення виразів, що містять дії різного ступеня. Табель-календар

УРОК 13

Тема. Знаходження значення виразів, що містять дії різного ступеня. Табель-календар

Мета: розвивати вміння знаходити значення виразів, що містять дії різного ступеня; проаналізувати розв'язання задачі на три дії; ознайомити з табелем-календарем.

Обладнання: картки прикладів для усної лічби, предметні малюнки, таблиця-календар.

ХІД УРОКУ

I. Актуалізація знань учнів.

Перевірка домашнього завдання

Розповісти, як заповнювали III квадрат (зробити це на дошці у накресленому квадраті).

Назвати компонент при множенні.

Перевірка і контроль знань.

Робота біля дошки

Замінити додавання множенням. 13 + 13 + 13 + 13; 25 + 25 + 25. Замінити множення додаванням. 11 • 4; 9 • 5.

На трьох полицях стоїть по 9 книжок. Скільки всього книжок стоїть на полицях?

Усна лічба Математичний диктант Суму чисел 35 і 16 зменшити на 41.

Зменшуване — 80, від'ємник — сума чисел 21 і 39. Знайти різницю.

Перший доданок — добуток чисел 3 і 4, другий доданок — 18. Знайти суму цих чисел.

Число 3 помножити на різницю чисел 13 і 7.

Скільки всього грошей у 5 монетах по 2 копійки? Відповіді: 10, 20, 30, 18, 10 к.

Порахувати лапки у тварин.

2.Віршовані задачі Скільки ніг у 8 горобців?

Скільки лапок у 2 павуків?

Скільки лапок у 3 мух?

На скільки більше лапок у 2 павуків, ніж у 3 мишей? Полічити двійками до 20, трійками до 30.

Повторення таблиць множення чисел 2 і 3 за картками (2 • 4 ) (4 • 3 ) (5 • 2 ) (8 • 3 ) ( 3 • 3 ) (5 • 3 ) (9 • 2 )

Підсумки уроку

Домашнє завдання

№ 120, 121.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (15.10.2014)
Переглядів: 1259 | Рейтинг: 0.0/0
Робота з папером. Декоративна аплікація
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення іграшок із горіхів
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра)
Комахи
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]