УРОК 11 Тема. Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток Мета: повторити прийоми віднімання; розглянути розв'язання задачі на три дії; розвивати логічне мислення. Обладнання: предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи. ХІД УРОКУ I. Актуалізація знань учнів Перевірка домашнього завдання Назвати відповіді прикладів у порядку зростання. Контроль та закріплення знань. Усна лічба Гра «Закинь м'яч» 3. Математичний диктант 58 зменшити на 15. 39 збільшити на 43. Від 80 відняти суму чисел 8 і 5. Різницю чисел 60 і 6 зменшити на 9. Повторення віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток Пояснення способу обчислення 73 28 = (73 20) 8 = 53 8 = 45 Аналогічно — розв'язання прикладів: 34 15 42 24 53 18 64 27 Самостійна робота за варіантами (№ 104) варіант — перший рядок; варіант — другий рядок. Фізкультхвилинка Колективне розв'язання задачі № 103 число — 53 число — ?, на 17 менше V 100 число — ? В умові цієї задачі збираються три числа, три доданки. Чи всі доданки нам відомі? Назвіть перший доданок. Назвіть другий доданок. Що про нього говориться в задачі? Що говориться про третій доданок? Отже, яке головне питання задачі? Чи можемо зразу знайти третій доданок? Чому? З чого почнемо розв'язати задачу? Ця задача — на три дії. (Далі вчитель пропонує сильнішим учням розв'язати задачу самостійно. Іншіучнірозв'язують задачу під керівництвом учителя, один працює біля дошки.) Задача з логічним навантаженням Із трьох звірів один не колючий, другий не їсть меду, а третій не хитрий і не боїться бджіл. Назвіть кожного із звірів. (Ведмідь, лисичка, їжак) 4. Індивідуальна робота за картками Картка № 1 Порівняти: 56 5 і 56 + 4 64 + 25 і 25 + 64 56 49 і 56 45 26 11 і 26 13 Картка № 2 Обчислити: 25 + 10 + 7 68 20 9 48 + 25 30 54 + 28 33 Підсумки уроку Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1993 | |
Чим ми бачимо |
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря |
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те... |
З Елзіком по планеті |
Декоративна аплікація |
Всього коментарів: 0 | |