Таблиці ділення на 2 і 3

УРОК 15

Тема. Таблиці ділення на 2 і 3

Мета: повторити прийоми складання таблиць ділення; опрацювати задачу на дві дії різного ступеня; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для індивідуальної роботи, таблиця «Розшифруй слова».

ХІД УРОКУ

I. Актуалізація знань учнів

Перевірка домашнього завдання Назвати приклади з відповіддю 18 і 21 чи 27.

Контроль і закріплення знань учнів

♦ Перевірити віднімання додаванням: 31 17 = 14. Як називаються числа при відніманні?

• Яке число сховалось? у + 15 40.

Як називаються числа при додаванні? Як знайти невідомий доданок? Обчислити: 57 + 48, 81 65.

Розповісти таблицю множення числа 2.

Розповісти таблицю множення числа 3.

Як називаються числа при множенні?

Як називаються числа при діленні?

З прикладу на множення утворіть 2 приклади на ділення. 3 ■ 9 = 27

3.Робота біля дошки за картками Картка 1 Розв'язати задачу.

Коли в саду зібрали врожай з 17 яблунь і 15 груш, залишилось зібрати ще з 11 дерев. Скільки дерев у саду? Картка 2 Розв'язати задачу.

Довжина I стрічки — 47 см, II стрічка — на 21 см довша, ніж перша, а III — на 38 см менша від другої. Якої довжини III стрічка?

4. Розшифруй! Ця таблиця — на дошці.

Ця картка — у кожного учня.

20 70 20 9 50 60 59

20 89 90 82 80 90 59

... — це Сонце і небесні тіла, які обертаються навколо нього. Це сімейство із дев'яти планет, у більшості з яких є хоча б один супутник.

Відповідь: Сонячна система.

II. Повторення матеріалу, пов'язаного з дією ділення Фронтальна робота із завданням № 132

© ©

Самостійна робота (№ 133)

Робота над задачею № 135

4 6 810 12 14 16 18

6 9 12 15 18 21 24 27

Робота проводиться в групах: сильна група учнів розв'язує першу задачу й складає до неї обернену; слабкіша група виконує цю роботу під керівництвом учителя.

4.Завдання для тренування слухової пам'яті Намалювати малюнок під диктовку. Починати потрібно з точки. 3 клітинки вгору, 1 — вліво, 1 — вниз, 4 — праворуч, 1 — вгору, 1 — ліворуч, 7 — вниз, 1 — праворуч, 2 — вгору, 2 — праворуч, 2 — вниз, 1 — праворуч, 5 — вгору, 1 — праворуч, 1 — вниз, 7 — ліворуч.

Підсумки уроку

Домашнє завдання

№ 136.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (15.10.2014)
Переглядів: 1570 | Рейтинг: 0.0/0
Вітальна листівка до Дня перемоги
Конструювання зі смужок паперу. Конструювання виробів зі смужок паперу
Виготовлення ялинкових і різдвяних іграшок та прикрас
Вирізування з паперу серветок, сніжинок
Жителі зоопарку, виліплені з пластиліну
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]