Показано матеріалів: 551-560
|
УРОК 35 Тема. Рівняння на знаходження невідомого множника. Засвоєння таблиць множення й ділення Мета: ознайомити з розв'язанням рівнянь на знаходження невідомого множника; опрацювати розв'язання задачі на три дії; вдосконалювати навички швидкої усної лічби. |
|
УРОК34 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 7 Мета: формувати вміння розв'язувати розширену задачу на зведення до одиниці; вдосконалювати навички усної лічби, розвивати логічне мислення. |
|
УРОК 33 Тема. Таблиця ділення на 7 Мета: скласти таблицю ділення на 7; опрацювати задачу на знаходження частки двох чисел; розвивати логічне мислення; вдосконалювати обчислювальні навички. |
|
УРОК 31 Тема. Розв'язання задач на застосування таблиць множення й ділення. Задачі з буквеними даними Мета: закріпити знання таблиць множення і ділення та вміння їх застосовувати під час розв'язання задач та прикладів; вдосконалювати навички усної лічби. |
|
УРОК32 Тема. Контрольна робота № 2 Мета: перевірити рівень оволодіння учнями навчальним матеріалом. |
|
УРОК 30 Тема. Задачі з буквеними даними Мета: провести аналіз розв'язання задач з буквеними даними; розв'язувати вправи та задачі на застосування таблиць множення й ділення; вдосконалювати обчислювальні навички. |
|
УРОК 29 Тема. Вправи та задачі на застосування таблиці множення числа 7. Рівняння на знаходження невідомого від'ємника Мета: формувати вміння розв'язувати задачі двома способами; ознайомити з рівнянням на знаходження невідомого від'ємника; удосконалювати навички усної лічби. |
|
УРОК 28 Тема. Таблиця множення числа 7 Мета: розглянути прийом складання таблиці множення числа 7; розвивати вміння розв'язувати задачі на зведення до одиниці. |
|
УРОК 27 Тема. Задачі на кратне порівняння та на зведення до одиниці Мета: закріпити знання таблиць множення і ділення, правило знаходження невідомого від'ємника; опрацювати вправи на дії з величинами. |
|
УРОК 26 Тема. Кратне порівняння чисел Мета: опрацювати вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 6; ознайомити з кратним порівнянням чисел; домогтися розуміння всіма учнями різниці між відношеннями «на ... менше» та «у... разів менше». |