УРОК 31 Тема. Розв'язання задач на застосування таблиць множення й ділення. Задачі з буквеними даними Мета: закріпити знання таблиць множення і ділення та вміння їх застосовувати під час розв'язання задач та прикладів; вдосконалювати навички усної лічби. Обладнання: картки для індивідуальної роботи, сигнальні картки, предметні малюнки. ХІД УРОКУ I. Актуалізація знань учнів Перевірка домашнього завдання Прочитати умову та розв'язання оберненої задачі, відповіддю якої повинно бути число 24. Контроль і закріплення знань 1)Робота за малюнком. 2)Пояснити, який знак потрібно поставити між виразами, не обчислюючи приклад. ■ 3 [] 8 ■ 8 Робота за картками (індивідуально) Картка № 1 Порівняти. 6 дм 3 см Ц 60 см 2 дм Ц 18 см Я задумала число. Якщо від нього відняти 20, можна отримати 13. Яке число я задумала? Картка № 2 Скласти за коротким записом задачу та розв'язати її. пакетів — 45 кг 4 пакети — ? кг Математичний диктант Записати: У скільки разів 6 грн. більше, ніж 2 грн.? У скільки разів 30 м більше від 6 м? У скільки разів 2 год менше за 8 год? У скільки разів 18 кг більше від 3 кг? На скільки 18 кг більше від 3 кг? У скільки разів 5 дм менше від 40 дм? II. Закріплення вивченого матеріалу 1. Розв'язання задач з буквеними даними (фронтально) Використовуються сигнальні картки червоного, зеленого і жовтого кольору. На дошці: Учитель читає задачу, учні сигналізують відповідним кольором. Крокодил Гена вирішив допомогти учням на будівництві. Але спочатку пішов перекусити. Він з'їв а пиріжків з капустою, а з горохом — на 2 пиріжки більше. Скільки пиріжків всього з'їв крокодил Гена? А Пух вже зранку на будівництві. Він розклав в коробки а цвяхів, а гвинтиків — у 2 рази менше. Скільки всього цвяхів і гвинтиків розклав у коробки Пух? Підкріпившись, крокодил Гена взявся до роботи. Разом з Пухом вони носять для розчину пісок. Крокодил приніс а відер піску, а Пух — 2 відра. На скільки більше піску приніс крокодил Гена, ніж Пух? Розв'язання задачі № 267 (самостійно) Обчислити: а + а + а + а = а ■ 4, якщо а = 7. Фізкультхвилинка а + (а : 2) (а + 2) + а а — 2 У прикладах, де останньою є дія множення, підкреслити другий множник. ■ 9 + 15807 ■ 77■ 8 + 36 : 6 40 5 ■ 4 20 + 7 ■ 9 (18 12) ■ 7 Підсумки уроку Домашнє завдання № 270, 271. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1198 | |
В. Сухомлинський «Про що думала Марійка». О. Буцень «Новий м'яч» |
Симетричне вирізування |
Що можна навчитись самому |
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правильна організація роб... |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Всього коментарів: 0 | |