УРОК 28 Тема. Таблиця множення числа 7 Мета: розглянути прийом складання таблиці множення числа 7; розвивати вміння розв'язувати задачі на зведення до одиниці. Обладнання: картки для усної лічби, таблиця множення числа 7. ХІД УРОКУ I. Актуалізація знань учнів Перевірка домашнього завдання Дати відповідь: на скільки мати старша за доньку? У скільки разів мати старша за доньку? Чому обирали різні дії'? Усні обчислення — Як пов'язані між собою числа у квадраті? Складіть та розв'яжіть із ними всі можливі приклади. 30 12 42 0654 24 48 18 Лічба ланцюжком 45 + 36 52 + 63 15 73 = 6 • 8 + 6 : 9 • 7 42 = Лічба за схемами 5.Робота біля дошки 20 х = 435 х = 3100 х = 5 II. Вивчення нового матеріалу Замінити додавання множенням й обчислити. 6 + 6 + 67 + 7 + 7 + 7 + 7 + 7 + 7 — Прочитайте приклад: 7 • 8 = 56. На що вказує множник 8? Як перевірити, що 7 • 8 = 56? Пояснення складання таблиці множення на 7 Прочитати приклад таблиці множення числа 7, обчислити результати спочатку додаванням однакових доданків, а потім — додаванням числа 7 до попереднього результату. Таблицю записують на дошці й у зошитах. Користуючись таблицею, обчислити приклади № 241. Фізкультхвилинка III. Закріплення вивченого матеріалу Фронтальне розв'язання задачі № 242 Розв'язання задачі № 243 Під час розв'язання задачі на дошці креслиться таблиця: Кількість пального, Кількість годин Загальна кількість витраченого за 1годпального Учні вносять до таблиці відомі дані і запитання задачі, пояснюють, чому перша величина однакова в обох рядках. І група (сильні учні) — розв'язання задачі виразом; II група — розв'язання задачі під керівництвом учителя. Коментоване виконання завдання № 244 За кодом розшифрувати слово. 1 20 6 21 14 11 3 12 23 А пД РЙив ІТ 2 • 5+ 10 = 2 • 8 + 5 = 3 • 3 + 2 = 2 • 4 5 = 2 • 2 + 8 = 3 • 9 4 = Відповідь: привіт. Підсумки уроку Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1841 | |
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ... |
Бджілка мала, та й та працює |
Оздоблення серветки ручним швом «уперед голку» |
Хто як до зими готується. Побудова і записування речень, що передають зміст м... |
Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси |
Всього коментарів: 0 | |