💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Право дитини на здоров’я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі виникнення проблем зі здоров’ям

УРОК 13

Тема. Право дитини на здоров’я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі виникнення проблем зі здоров’ям

Мета: розповісти учням про право дитини на здоров’я; вчити їх звертатися за порадою та по допомогу у разі виникнення проблем зі здоров’ям; формувати прагнення дбати про власне здоров’я; формувати вміння висловлювати власну думку; виховувати дбайливе ставлення до здоров’я.

На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакат «Права дитини».

ХІД УРОКУ

1.Вступне слово вчителя

— Чим ви всі схожі одне на одного? У кожного по дві руки, щоб працювати, малювати; дві ноги — щоб бігати; два ока — щоб бачити; два вуха — щоб чути. І ще в кожного є розум — щоб думати. А головне, що вас об’єднує, це людські права. Отже, в цьому ви рівні.

Права — це те, що ви можете робити й у чому вам не можуть відмовити для того, щоб подорослішати і вести повноцінне життя.

 2. Робота за підручником (С. 42-43)

 — Розгляньте верхній малюнок.

 — Де знаходяться дорослі й діти?

 — Хто має право користуватися бібліотекою?

 Висновок: усі діти мають право бути рівними з іншими людьми.

 — Розгляньте нижні малюнки.

 — Що робить бабуся?

 — Для кого вона в’яже шкарпетки? Про кого піклується?

 — Що робить хлопчик? Про кого він піклується?

 — Як онук ставиться до бабусі? А бабуся до онука?

 Висновок: усі діти мають право на любов і піклування.

 — Як вдягнені діти, зображені на малюнку?

 — Що вони роблять?

 — Де вони танцюють?

 — Чи вмієте ви танцювати так?

 Висновок: всі діти мають право на дозвілля.

Загальний висновок: ми всі — люди. Всі ми — різні, але маємо рівні права на життя, щастя і здоровий розвиток.

 Загадка

Одного батька й однієї матері дитина, а нікому з них не син. (Дочка)

— Про здоров’я дітей піклуються насамперед батьки, а також люди різних професій.

Розгляньте малюнки на с. 43. До кого звертаються діти за порадою?

 — Що робить хлопчик на першому малюнку?

 — Чого навчає хлопчика батько?

 — Чого навчає хлопчика мама?

 — Що роблять діти на другому малюнку?

 — Чого навчає дітей вчитель?

Висновок: не соромтеся звертатися за порадою до дорослих, прислухайтеся до їхніх порад.

— До кого звернувся по допомогу хлопчик, зображений на третьому малюнку?

 — Яку допомогу може надати міліціонер?

— До кого звернулася за порадою дівчинка, зображена на четвертому малюнку?

 — Що в неї болить?

Висновок: дбайте про своє здоров’я і безпеку, у разі небезпеки або хвороби звертайтеся по допомогу.

 3. Фізкультхвилинка

Хто ж, хто вже там стомився І наліво нахилився?

Треба дружно всім нам встати,

Фізкультпаузу почати!

 (Піднімають руки, прогинають спину назад, присідають, плес-кують у долоні.)

 4. Робота у зошиті (С. 25-26)

 Учитель. Держава піклується про ваше здоров’я. Розкажіть, у чому ви відчували таку турботу. Складіть речення.

Швидка допомога Медпункт Лікарня

 у школі

оздоровчий табір

СанаторійБудиноквідпочинку

 Орієнтовні відповіді

 • До мене приїжджала швидка допомога, коли в мене була висока температура.

 • У шкільному медпункті мені робили щеплення.

 • Якщо я хворію, то мене лікують у лікарні.

 • У палаці спорту я катаюся на ковзанах.

 • У поліклініці я беру довідку, щоб відвідувати басейн.

 • Влітку я відпочиваю в оздоровчому таборі.

 • У санаторії я лікуюсь і відпочиваю.

 • Влітку я був із бабусею у будинку відпочинку. Висновок: обов’язок держави — захищати життя людини.

 — Розгляньте малюнки на с. 26.

 — Які проблеми дітей на них зображені?

 — Хто їхні порадники?

 — Укажіть стрілками, до кого треба звертатися по допомогу у цих ситуаціях.

 • Порвався одяг — звертайся до батьків.

 • Болить голова — допоможе лікар.

 • Тебе ображають хулігани — прийде на допомогу міліціонер.

 • Проблеми з навчанням — допоможе вчитель.

 Висновок: у дитини багато порадників і захисників.

 5. Робота з прислів’ям

 Сміх краще лікує, ніж усі ліки.

 — Як ви вважаєте, які заклади можна назвати «лікарнями сміху»?

 6. Підсумок уроку

 — Які права дітей ви знаєте? Назвіть їх.

 — Які права помагають вам бути здоровим?

 — До кого можна звернутися по допомогу у разі хвороби?

 — До кого можна звернутися по допомогу у разі небезпечної ситуації на вулиці?

 — До кого можна звернутися за порадою у будь-якій ситуації?

 — Чи зверталися ви до кого-небудь по допомогу? До кого найчастіше ви звертаєтеся за порадою?



Джерело: noindex
Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (20.12.2013)
Переглядів: 1756 | Рейтинг: 0.0/0
Дорога від дому до школи
Білоруська народна казка «Легкий хліб»
Саморобна дидактична гра «сад і город»
Міні-проект. Як облаштувати джерело?
Аплікація з кольорового паперу «квітка»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]