УРОК 30 Тема. Задачі з буквеними даними Мета: провести аналіз розв'язання задач з буквеними даними; розв'язувати вправи та задачі на застосування таблиць множення й ділення; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки, предметні малюнки. ХІД УРОКУ I. Актуалізація знань учнів 1.Перевірка домашнього завдання Учні з місця коментують розв'язання одного-двох прикладів № 252 та називають знаки, які поставили у завданні № 253. Усні обчислення Розповісти таблицю множення числа 7 (за картками). Гра «Естафета». На дошці написані приклади. Учні кожного ряду виходять по одному та розв'язують приклад. Переможцями вважаються діти того ряду, де найкращий і найшвидший результат. 6 • 9 487 • 8 39 5 • 9 27 30 30 : 540 40 : 54020 : 5 (15 + 21) : 4(15 + 21) : 6(42 18) : 6 71 (35 17)81 (34 + 34) 91 (17 + 19) Завдання для опитування Обчислити: 70 7 • 7; 62 36 : 4 . У Миколки було 32 к., а в Марійки — у 4 рази менше. Скільки всього грошей у Миколки й Марійки? Порівняти вирази: 12 + 4 і 12 : 4; 7 • 9 і 79 12. Розв'язання кругових прикладів 30 3 • 93 • 6 126• 9 6 48 : 6 + 27 11 2 • 335 6 • 45• 9 + 1762 4 • 8 II. Вивчення нового матеріалу Робота над задачею № 258 Під час повторення умови вчитель виконує на дошці короткий запис кожної задачі: II а } склали порівну у 2 ящики по ? гарбузів I — к\_ог } склали порівну у 2 ящики по ? гарбузів II — у 3 рази більше Після виконання короткого запису вчитель використовує його для коментування кожної дії у буквеному виразі, який поступово складається й записується на дошці у ході бесіди. Потім вчитель пропонує замінити букви числами. к(к + к • 3) : 2 к = 4(4 + 4 • 3) : 2 = 8 к = 3(3+ 3 • 3) : 2 = 6 Учитель звертає увагу на те, що структура виразу завжди однакова, яке б число замість к не поставили: у дужках — сума числа та його добуток на 3; за дужками — ділення на 2. Буква якраз і потрібна, щоб записати єдиним способом відразу всі вирази такої структури. Письмове складання числових виразів (№ 255) — Що спільного в усіх цих прикладах? 3. Опрацювання задачі № 260 2 грн. у 8 р. дорожчі На скільки дорожчі фарби, ніж зошит? На дошці — схеми повного розв'язання задачі. Учні обирають ту схему, за якою вміють обчислювати. 4. Самостійна робота (за завданням № 259) Підсумки уроку Домашнє завдання № 261, 262. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3392 | |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунт |
Що потрібно знати про природу |
Брати наші менші. Робота з деформованими текстами |
Охорона тварин |
Всього коментарів: 0 | |