💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Кратне порівняння чисел

УРОК 26

Тема. Кратне порівняння чисел

Мета: опрацювати вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 6; ознайомити з кратним порівнянням чисел; домогтися розуміння всіма учнями різниці між відношеннями «на ... менше» та «у... разів менше».

Обладнання: картки з числами, предметні малюнки.

ХІД УРОКУ

I. Актуалізація знань учнів

Перевірка домашнього завдання

Назвати значення виразів.

Скільки кілограмів картоплі ніс син?

Завдання для опитування

Розповісти таблицю ділення на 6 (учитель показує число, а учень повинен назвати приклад на ділення, відповіддю якого є число на картці).

 6

 4 2 7 3

 5 0

(Аналогічно перевіряється таблиця множення числа 6.)

54

24

30

42

5 03 ®

Зменшити в 3 рази числа: 6, 15, 27. Збільшити в 6 разів числа: 2, 4, 6. Зменшити на 7 числа: 70, 83, 14.

Суму чисел 12 і 18 зменшити в 6 разів. Число 20 зменшити на добуток чисел 5 і 3.

II. Вивчення нового матеріалу

1.Робота з малюнками

2 грн. 8 грн. 16 грн.

— На скільки зошит дешевший за фарби? За книжку? На скільки книжка дешевша за фарби? Дорожча за зошит?

2. Робота з предметними малюнками

ап ап т апл

— На одній тарілці — 2 яблука, а на другій — 6, або 3 по 2. Кажуть, що на першій тарілці яблук у 3 рази менше, ніж на другій, а на другій тарілці яблук у 3 рази більше, ніж на першій. Щоб дізнатися, у скільки разів одне число більше або менше другого, потрібно більше число поділити на менше.

1Робота з фігурами (№ 221)

1Кратне порівняння чисел (№ 222)

III. Закріплення матеріалу Практична робота зі смужками

У кожного учня — дві смужки. Визначити, у скільки разів жовта смужка довша за червону.

Самостійна робота за варіантами (№ 223)

Завдання виконується по рядах.

4. Робота за малюнками

15 кг

У скільки разів порося важче за півника? На скільки кілограмів півень легший за порося?

5. Робота над задачею № 225

Сильніші учні розв'язують задачу самостійно, а решта учнів працюють над задачею, користуючись коротким записом, під керівництвом учителя.

Слід звернути увагу на відмінність між обома відношеннями: на... молодша, у... рази молодша.

Підсумки уроку

Домашнє завдання

№ 226, 227.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (15.10.2014)
Переглядів: 1388 | Рейтинг: 0.0/0
Київ — столиця України
І. Гнатюк «Наша хата». Прислів'я. «Роде наш красний» (українська народна ...
Заготівля і зберігання природного матеріалу.
Бджілка мала, та й та працює
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]