Показано матеріалів: 561-570
|
УРОК 25 Тема. Задачі та вправи на засвоєння таблиці ділення на 6. Задачі на зведення до одиниці Мета: розглянути задачу на визначення часу; формувати вміння складати вирази; закріпити знання таблиці ділення на 6; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі на зведення до одиниці. |
|
УРОК 24 Тема. Засвоєння таблиці ділення на 6. Задачі на зведення до одиниці (перший вид) Мета: опрацювати задачі на зведення до одиниці; повторити спосіб знаходження довжини ламаної; формувати навички швидких обчислень у межах вивченого матеріалу. |
|
УРОК 23 Тема. Таблиця ділення на 6 Мета: пояснити прийом складання таблиці ділення; опрацювати вправи і задачі, які містять ділення на 6; вдосконалювати навички усної лічби. |
|
УРОК 22 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 6 Мета: опрацювати задачу на зменшення числа у кілька разів; закріпити вміння учнів визначати час за годинником; розвивати пам'ять, увагу, мислення. |
|
УРОК 21 Тема. Визначення часу за годинником. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 6 Мета: опрацювати задачу на дворазове збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць чи в кілька разів; з'ясувати особливість дій над величинами. |
|
УРОК 20 Тема. Доба, година, хвилина, секунда. Визначення часу за годинником Мета: опрацювати вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа; формувати вміння визначати час за годинником; вдосконалювати навички усної лічби. |
|
УРОК 19 Тема. Табличне множення числа 6 Мета: розглянути прийоми складання таблиці множення; опрацювати приклади і задачі на застосування таблиць множення. |
|
УРОК 18 Тема. Контрольна робота № 1 Мета: перевірити рівень оволодіння учнями навчальним матеріалом. |
|
УРОК 17 Тема. Таблиці множення числа 5 і ділення на число 5 Мета: опрацювати вправи та задачі на закріплення вивченого; розвивати логічне мислення, навички усної лічби. |
|
УРОК 16 Тема. Таблиці множення числа 4 і ділення на 4 Мета: повторити прийоми складання таблиць множення й ділення, удосконалювати вміння знаходити значення виразів з буквеним компонентом. |