УРОК 16 Тема. Таблиці множення числа 4 і ділення на 4 Мета: повторити прийоми складання таблиць множення й ділення, удосконалювати вміння знаходити значення виразів з буквеним компонентом. Обладнання: малюнки для усної лічби, картки для індивідуальної роботи, предметні малюнки. ХІД УРОКУ I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання — Якими діями розв'язали задачу? Назвати відповідь задачі. 2.Контроль і закріплення знань 1) Гра «Роздай зайчикам морквини». Провести лінію від зайчика до морквини, яку він отримав. ( 9 + 4 ) ( 7 + 4 ) ( 9 + 3 ) ( 8 + 6 ) ( 9 + 2 ) ( 7 + 5 ) ( 8 + 4 ) ( 7 + 6 ) 12 = 80 27 = 13 ( 9 + 6 і ( 9 + 9 і ( 8 + 3 і ( 7 + 9 і ( 7 + 8 і ( 7 + 7 і 2) Визначити число, що сховалось. ОР+15=4035+Л=51 3.Індивідуальна робота за картками Картка № 1 Обчислити: 3 ■ 8 + 18 3 ■ 5 + 62 27 : 3 + 27 Замінити множенням: 12 + 12 + 12 + 12 + 12 Картка № 2 Обчислити: 2 ■ 9 + 45 2 ■ 9 + 2 ■ 4 12 : 4 + 97 Замінити множенням: 23 + 23 + 23 4. Заповнити таблиці (таблиці — на дошці). Доданок 24 66 19 Доданок 74 11 81 Сума54 80 90 78 Зменшуване 673284 Від'ємник24 18 15 65 Різниця45 1633 5. Фізкультхвилинка Повторення матеріалу, пов'язаного з таблицею множення числа 4 і ділення на 4 Складання таблиці з числом 4 Обчислити приклади, користуючись таблицями (№ 138). Розв'язання задачі № 139 Учитель пропонує спочатку зробити скорочений запис цієї задачі, використавши слова: було, продали, залишилось. Самостійна робота: розв'язання задачі № 140 Аналіз першої таблиці № 141, обчислення другої таблиці з бук-веними виразами (усно) Дібрати такі числа, щоб нерівності були правильні. 5 ■ 4 > 5 ■ []2 ■ 8 < 2 ■ [] 24 : 3 > 24 : [] Колективне виконання завдання 143 (сильнішим учням можна запропонувати опрацювання завдання самостійно, решта учнів працює під керівництвом учителя) Підсумки уроку Домашнє завдання № 144, 145. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2038 | |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Конструювання зі смужок паперу. Конструювання виробів зі смужок паперу |
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т... |
Догляд за одягом та взуттям. Послідовність дій під час зав’язування шнурків н... |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення «Монгольської гри» |
Всього коментарів: 0 | |