УРОК 22 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 6 Мета: опрацювати задачу на зменшення числа у кілька разів; закріпити вміння учнів визначати час за годинником; розвивати пам'ять, увагу, мислення. Обладнання: макет годинника, таблиці для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання Пояснити, як склали вираз до задачі № 181. З трьох чисел, записаних на дошці, вибрати те, яке є відповіддю до задачі № 182. 84 88 48 Гра «Хто швидше помножить?» Гра проводиться « командами (за кількістю рядів) Вправляння учнів у визначенні часу Учні одне одному показують час на годиннику, називають час; аналогічно працює з учнями й учитель, показуючи час на своєму макеті годинника. Робота за картками Картка № 1 У господині було 50 грн. Вона купила на 18 грн. мяса і на 7 грн. сала. Скільки грошей залишилось у господині? Обчислити. 4 ■ 7 + 43(12 + 16) : 4 36:4 7(3329)•7 Знайти значення виразу а ■ 9 12, якщо а = 3. Картка № 2 Маса гарбуза 15 кг, а капустини — у 5 разів менше. Яка маса гарбуза і капустини разом? Обчислити. 19 + 75 40 : 5 7 67 39 (16 12) ■ 8 Невідоме число збільшили на 7 і одержали 12. Знайти невідоме число. Повторення й закріплення вивченого раніше Усні обчислення за завданнями № 184, 185, 186, 187 Робота над задачею № 188 з творчим завданням — Яке число умови можна змінити, щоб відповідь зменшилась? Учитель звертає увагу: масу картоплі й яблук треба зменшувати, а чис ло, яким задано відношення «у... менше»,— збільшувати. Колективна робота над завданням № 189 Розставити дужки так, щоб рівності були правильними. Підсумки уроку Домашнє завдання № 190, 191. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1109 | |
Ліплення з пластиліну. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування д... |
Будівельний конструктор |
Запитання до природи. Чим снідає їжачок? |
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування |
Уроки чемності |
Всього коментарів: 0 | |