УРОК 20 Тема. Доба, година, хвилина, секунда. Визначення часу за годинником Мета: опрацювати вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа; формувати вміння визначати час за годинником; вдосконалювати навички усної лічби. Обладнання: картки для усної лічби; макет годинника; таблиця «Одиниці часу». ХІД УРОКУ I. Актуалізація знань учнів Перевірка домашнього завдання Виконання вправ 163 і 164 учні коментують з місця. Усне опитування учнів Повторення таблиці множення числа 6 за картками. 30 6 ■ 3 6 : 3 ■ 4 ( 6 ■ 3 ) ( 5 ■ 6 ) ( 2 ■ 6 ) { 3 ■ 6 ) {7 ■ 6 ) ( 9 ■ 6 ) ( 0 ■ 6 ) ( 1 ■ 6 ) ( 8 ■ 6 ) ( 4 ■ 6 ) ( 6 ■ 6 ) ( 10 ■ 6 ) Обчислити. 50 6 ■ 7; (41 -37) ■ 8. Назвати відповіді прикладів. 12 + 15 5 12 + 15 : 530 6 + 3 20 10 : 5 (20 10) : 5 6 ■ 4 : 3 Робота за картками Картка № 1 6 ■ 6 36 88 + 6 ■ 2 Мама засушила 27 білих грибів. Третину грибів вона поклала до юшки. Скільки грибів поклала мама до юшки? Картка № 2 6 ■ 8 + 32 6 ■ 7 5 ■ 8 Бабуся почистила 18 морквин. Шосту частину цієї кількості вона поклала у борщ, а решту використала на виготовлення морквяної бабки. Скільки морквин бабуся поклала у морквяну бабку? Вивчення нового матеріалу Відгадати загадки. Росте дуб, у нього 12 гілок, на кожній гілці — 4 гнізда, в кожному гнізді — 7 пташенят. Що це таке? Не їсть, не п'є, а ходить і б'є. Що це таке? Ознайомлення учнів з годинником — Ранок, день, вечір, ніч становлять добу. Час визначається за годинником. Розгляньте годинник (у кожного учня — макет годинника). Коротка стрілка називається годинною. Скільки годин пройде, якщо вона зробить повний оберт? (12 годин) Якщо мала стрілка зробить 2 повні оберти, пройде 24 години, або доба. Коли мала стрілка проходить від однієї поділки до наступної, проходить година. Велика стрілка називається хвилинною. Одна година становить 60 хвилин. Є ще секундна стрілка. Повний оберт вона робить за 1 хвилину, або за 60 секунд. Підсумуємо: ґ \ 1доба = 24 години 1 година = 60 хвилин 1 хвилина = 60 секунд Практична робота з годинником Записати, котру годину показує кожен годинник. Показати на годиннику 1 год 20 хв; 5 год дня; 20 год вечора. Фізкультхвилинка Бесіда з учнями «Для чого людині годинник?» Закріплення вивченого матеріалу Усне виконання (з роботою на макеті годинника) завдання № 168 Самостійна робота: приклади № 169 Опрацювання задачі № 170 Підсумки уроку Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2028 | |
Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок на тему «Чарівник Смарагдового... |
Продовжуємо вивчати клавіатуру |
Народний календар |
Хто як до зими готується. Побудова і записування речень, що передають зміст м... |
Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному ... |
Всього коментарів: 0 | |