Показано матеріалів: 581-590
|
УРОК 5 Тема. Рівняння. Задачі на знаходження невідомого доданка Мета: формувати уявлення про рівняння; ознайомити з алгоритмом розв'язання рівняння на знаходження невідомого доданка; опрацювати розв'язання задачі на дві дії за поданим планом. |
|
УРОК 4 Тема. Зв'язок дій додавання й віднімання. Задачі на знаходження невідомого доданка і зменшуваного Мета: ознайомити із застосуванням зв'язку між діями додавання й віднімання для перевірки дії додавання; формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження невідомого доданка і зменшуваного; розвивати логічне мислення. |
|
УРОК 3 Тема. Буквене позначення геометричних фігур. Табличне додавання з переходом через десяток Мета: формувати вміння порівнювати довжини відрізків та записувати результати порівняння із застосуванням буквеного позначення, повторити прийоми додавання й віднімання з переходом через десяток. |
|
УРОК 2 Тема. Ознайомлення з деякими буквами латинського алфавіту. Додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток Мета: ознайомити учнів з буквеним позначенням компонентів і результатів дій у виразах, повторити прийоми додавання й віднімання. Обладнання: картки цифр, предметні малюнки, букви англійського алфавіту. |
|
УРОК 1 Тема. Усна і письмова нумерація чисел першої сотні Мета: повторити лічбу, назви, запис і порівняння чисел у межах 100; розглянути випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел, розв'язання задач на знаходження суми, різницеве порівняння та збільшення на кілька одиниць. |
|
Урок 62. Урок узагальнення знань за розділом Матеріал до уроку: «Візьму перо і спробую...». Мета: систематизувати вивчене в розділі; поглибити розуміння дітьми поняття «творчість»; виховувати відчуття слова. |
|
Урок 59. Творимо свої фантазії... Матеріал до уроку: В. Вонтович «Жирафа»; Л. Компанієць «Очерет». Мета: спонукати дітей до творчості; формувати бажання творити, фантазувати; пізнавати свої творчі задатки; розвивати образну уяву й творчу фантазію. |
|
Урок 60-61. Пдвлиські відкриття дивосвіту дітьми Матеріал до уроку: В. Сухомлинський «Що таке школа під голубим небом»; казки учнів Павлиської школи. Мета: спонукати дітей до творчості, викликати бажання бути творцями у своїй школі під голубим небом, використовувати виражальні можливості мови; ознайомити із зразками творчості дітей Павлиської школи; розкрити красу використаних ними художніх засобів; виховувати любов до слова, бажання користуватися його красою й силою. |
|
Урок 58. Весні усі радіють діти! Матеріал до уроку: О. Пчілка «Весняні квіти»; М. Познанська «Захід сонця». Мета: допомогти зрозуміти красу ліричних пейзажів, викликати бажання їх ілюструвати; відтворити в малюнках побачене автором; розвивати фантазію, уяву, образне бачення. |
|
Урок 57. «Світе незбагненний, ти на казку схожий...» Матеріал до уроку: І. Січовик «Вітрячок». Мета: домогтися усвідомлення головної думки твору; вдосконалювати навички виразного читання, вмілого використання інтонацій у мовленні; провести конкурс на кращий варіант кінцівки казки; розвивати творчу фантазію; виховувати почуття вдячності за допомогу, об’єктивне оцінювання власних можливостей. |