Рівняння. Задачі на знаходження невідомого доданка

УРОК 5

Тема. Рівняння. Задачі на знаходження невідомого доданка

Мета: формувати уявлення про рівняння; ознайомити з алгоритмом розв'язання рівняння на знаходження невідомого доданка; опрацювати розв'язання задачі на дві дії за поданим планом.

Обладнання: картки цифр для усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Актуалізація знань учнів

II. Перевірка домашнього завдання й контроль знань.

1. Перевірка домашнього завдання

Яка схема підходить до розв'язання домашньої задачі?

2.Усне опитування

Гра «Мовчанка» (за схемами)

Учитель пропонує дітям показати відповідь картками з цифрами.

Робота за індивідуальними картками

Перевірити додавання відніманням. 37 + 33 = 70 25 + 63 = 88

Довжина відрізка АВ — 14 см, а відрізка МN — 16 см.

На скільки сантиметрів другий відрізок коротший за перший?

Фізкультхвилинка

III. Вивчення нового матеріалу

Ознайомлення з рівнянням

У вчителя на столі — коробка і декілька олівців.

У мене в руці є 4 олівці, ще декілька олівців лежить у коробці. Давайте виймемо олівці з коробки й порахуємо їх всіх. Скільки всього олівців? Складемо приклад.

Скільки я тримала олівців? (4)

Скільки лежало в коробці? (Невідомо)

Скільки стало? (11)

4 + □ = 11

Чим записати кількість олівців, що лежали в коробці? Для цього використовують букву х. Вона вказує на те, що кількість предметів невідома. Цю кількість нам потрібно знайти. Напишемо новий приклад.

4 + х = 11.

Рівність зі змінною (з невідомими) називають рівнянням.

Розв'язання рівняння 4 + х = 11 х = 11 4 х = 7

Робота із завданням № 44

Фізкультхвилинка

Опрацювання завдання № 45

Закріплення вивченого матеріалу

Скласти рівняння й розв'язати його (№ 47).

Розв'язання за планом задачі на дві дії (№ 46)

Скільки огірків взяли з першої банки? Скільки огірків залишилось у банці?

Отже, скільки там було огірків? Складіть приклад. (5 + 3 = 8)

Що говориться про другу банку? Скільки в ній огірків?

Скільки огірків було в двох банках разом?

Робота з геометричним матеріалом (№ 48)

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

С. 10, № 49, правило № 45.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (14.10.2014)
Переглядів: 1607 | Рейтинг: 0.0/0
Дещо з історії
Птахи
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я...
Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному ...
Симетричне вирізування
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]