УРОК 2 Тема: Порядкова лічба. Поняття «зліва — направо», «справа — наліво», «усі», «решта», «кожний», «найвищий — найнижчий». Підготовка до написання цифрМета: вчити лічбі в прямому та зворотньому порядку вперед і назад, використовуючи порядкові числівники; ознайомити дітей з розміщенням предметів у просторі з використанням слів «зліва — направо», «справа — наліво»; уточнити значення понять «усі» «решта», «кожний», «найвищий — найнижчий»; вправляти в написанні елементів цифр; виховувати акуратність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Весела лічба • Півень злетів на тин, А там півник ще один. Скільки півників усіх? Полічіть швиденько їх! • Підігріла чайка чайник, Запросила дев’ять чайок. «Приходьте всі на чай!» Скільки чайок, відповідай! 2 Лічба від 1 до 10 в прямому і зворотньому порядку 3 Повторення лічилки «Раз — ялинка, два — дубок» III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Порядкова лічба На дошці — малюнок ріпки і героїв казки. — Посадив дід ріпку. Виросла ріпка велика-превелика. І вирішив дід викопати ріпку. — Хто першим прийшов витягувати ріпку? — Хто другим? — Хто третім? І так далі. Учитель виставляє малюнки героїв казки. Діти рахують їх за вчителем: «Перший — дід, друга — бабця...». 2 Геометричний матеріал Лічба геометричних фігур зліва направо. — Скільки окремо трикутників і чотирикутників? — Скільки всього трикутників і чотирикутників? — На якому місці стоять кружечки? ● Фізкультхвилинка Де право, де ліво — Де ліво, де право? Легко вам я відповім! Ось права рука, Вона слухняна і міцна. Правою я ложку тримаю, Песика за мотузку воджу. Права м’ячик підкидає, А ліва їй допомагає. 3 Бесіда про птахів На дошці — малюнки пташок: лелека, горобець, сорока, синичка. — Порахуйте птахів «зліва — направо», а потім «справа — наліво» (перша — лелека, другий — горобець...) Висновок. Кількість предметів не залежить від напряму лічби. Якщо напрям лічби не вказаний, то рахують «зліва — направо». — Діти, а які з цих птахів відлітають у теплі краї? (Лелека) — Скільки лелек на малюнку? (Одна) — А на якому місці вона стоїть, якщо вважати «зліва — направо»? (На першому) — Які птахи залишаються зимувати? Назвіть їх. — Тоді говорять так: «Усі птахи, крім лелеки, зимують у нас», або «Лелека — перелітний птах, а решта — неперелітні». 4 Гра «Закінчи речення» — У кожної пташки є дзьоб. — У кожної пташки є... (крила, лапки, очі, пір’я...). — Усі пташки вміють... (літати). IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Гра «Хто найнижчий» Учитель виставляє на дошці предметні малюнки. В цирк прийшла руда лисиця, Слон, папуга і тигриця, Мишка й зайчик куцохвіст. Хто найнижчий був на зріст? — Хто прийшов у цирк першим? — Хто — другим? — Хто — третім? — Скільки всього звірів? — Хто з них найвищий? — Хто з них найнижчий? — Назвіть звірів від найвищого до найнижчого. — Між якими тваринами стоїть мишка? ● Фізкультхвилинка Трава — низенька-низенька, Дерева високі-високі. Вітер дерева колише, гойдає, То вправо, то вліво хитає. То вперед, то назад, То вниз нахиляє. 2 Підготовка до написання цифр Учні малюють ялиночки, чергуючи високі і низькі. (Присісти.) (Потягнутися.) (Нахилити тулуб вліво-вправо, вперед-назад.) ● Графічний диктант 3 клітинки праворуч, 1 по діагоналі ліворуч униз, 1 ліворуч, 1 по діагоналі ліворуч вгору, 2 вниз, 3 праворуч, 2 вгору. (Конверт) 3 Гра «Порівняй будиночки» — Якою фігурою зображений дах першого будиночка? другого? третього? — Якою фігурою зображені віконця першого будиночка? другого? третього? — Скільки скелець має вікно в першому будиночку? у другому? у третьому? V. Підсумок уроку. Рефлексія Учитель виставляє малюнки: фрукти і 1 овоч. Діти лічать зліва направо, використовуючи порядкову лічбу. — Скільки фруктів? — Скільки овочів? — Закінчіть речення: «Всі окрім моркви, — ...» (фрукти); «Морква — це овоч, а решта — ...». Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3831 | |
Конструювання із сірникових коробок. Човник |
М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» |
Праця людей у місті (селі) |
«Зима-білосніжка». Урок позакласного читання |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Всього коментарів: 0 | |