💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Буквене позначення геометричних фігур. Табличне додавання з переходом через десяток

УРОК 3

Тема. Буквене позначення геометричних фігур. Табличне додавання з переходом через десяток

Мета: формувати вміння порівнювати довжини відрізків та записувати результати порівняння із застосуванням буквеного позначення, повторити прийоми додавання й віднімання з переходом через десяток.

Обладнання: картки для індивідуальної роботи, картки з прикладами, таблиця з геометричним матеріалом.

ХІД УРОКУ

I. Актуалізація знань учнів

Перевірка домашнього завдання та контроль знань учнів.

Виписати ряд відповідей кругових прикладів домашнього завдання Завдання для опитування

— Перед вами два числа: 45 і 32. Складіть з них приклад на додавання. Назвіть компоненти цього прикладу. З цього прикладу складіть два приклади на віднімання.

Індивідуальна робота за картками

Обчислити 59 а, якщо а = 13, 29.

Мама принесла з базару 24 кг помідорів, 13 кг яблук і 21 кг огірків. Скільки кілограмів овочів принесла з базару мама?

Усна лічба

Гра-змагання «Хто швидше?»

Клас поділено на дві команди. Представник від кожної з них розв'язує приклади. Перемагає та команда, чий представник швидше й правильно розв'яже приклади.

7 + 51

( 78 16

I 65 40 )

46 22

 58 46

72 + 23

5.Усне виконання завдань № 22, 23

II. Вивчення нового матеріалу

Повторення прийомів табличного додавання й віднімання чисел з переходом через десяток

Пояснити розв'язання прикладів.

4 + 8 = 13 158 = 7

/Ч/Ч

172 6

Розв'язати з поясненням: 6 + 5, 13 9.

Усне обчислення кругових прикладів (№ 26)

Аналіз та розв'язання задачі Було — 11 кг Води — ? кг Залишилось — 7 кг

— За рахунок чого маса глини зменшилась? (За рахунок випаровування води під час сушіння.)

Фізкультхвилинка

Самостійна робота (за варіантами)

варіант — С. 7, № 27 (перша табличка); варіант — № 27 (друга табличка).

6. Робота з геометричним матеріалом (малюнок — на дошці) Знайти на малюнку 3 трикутники і 3 чотирикутники. Назвати їх буквами.

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

С. 8, № 31, 32.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (14.10.2014)
Переглядів: 1416 | Рейтинг: 0.0/0
Природа Українських Карпат
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик
Декоративна аплікація
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"»
Охорона тварин. Турбота людей про тварин
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]