УРОК 3 Тема. Буквене позначення геометричних фігур. Табличне додавання з переходом через десяток Мета: формувати вміння порівнювати довжини відрізків та записувати результати порівняння із застосуванням буквеного позначення, повторити прийоми додавання й віднімання з переходом через десяток. Обладнання: картки для індивідуальної роботи, картки з прикладами, таблиця з геометричним матеріалом. ХІД УРОКУ I. Актуалізація знань учнів Перевірка домашнього завдання та контроль знань учнів. Виписати ряд відповідей кругових прикладів домашнього завдання Завдання для опитування — Перед вами два числа: 45 і 32. Складіть з них приклад на додавання. Назвіть компоненти цього прикладу. З цього прикладу складіть два приклади на віднімання. Індивідуальна робота за картками Обчислити 59 а, якщо а = 13, 29. Мама принесла з базару 24 кг помідорів, 13 кг яблук і 21 кг огірків. Скільки кілограмів овочів принесла з базару мама? Усна лічба Гра-змагання «Хто швидше?» Клас поділено на дві команди. Представник від кожної з них розв'язує приклади. Перемагає та команда, чий представник швидше й правильно розв'яже приклади. 7 + 51 ( 78 16 I 65 40 ) 46 22 58 46 72 + 23 5.Усне виконання завдань № 22, 23 II. Вивчення нового матеріалу Повторення прийомів табличного додавання й віднімання чисел з переходом через десяток Пояснити розв'язання прикладів. 4 + 8 = 13 158 = 7 /Ч/Ч 172 6 Розв'язати з поясненням: 6 + 5, 13 9. Усне обчислення кругових прикладів (№ 26) Аналіз та розв'язання задачі Було — 11 кг Води — ? кг Залишилось — 7 кг — За рахунок чого маса глини зменшилась? (За рахунок випаровування води під час сушіння.) Фізкультхвилинка Самостійна робота (за варіантами) варіант — С. 7, № 27 (перша табличка); варіант — № 27 (друга табличка). 6. Робота з геометричним матеріалом (малюнок — на дошці) Знайти на малюнку 3 трикутники і 3 чотирикутники. Назвати їх буквами. III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання С. 8, № 31, 32. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1416 | |
Природа Українських Карпат |
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик |
Декоративна аплікація |
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"» |
Охорона тварин. Турбота людей про тварин |
Всього коментарів: 0 | |