УРОК 10 Тема. Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток Мета: повторити прийоми додавання; опрацювати розв'язання задачі двома способами; повторити поняття прямокутник і квадрат. Обладнання: картки для самостійної роботи, геометричний матеріал. ХІД УРОКУ I. Актуалізація знань учнів. Перевірка домашнього завдання Завдання для опитування Знайти суму чисел 17 і 37. Задача. У коморі лежали картопля, огірки, цибуля. Всього 38 кг. Картоплі було 14 кг, цибулі — 11 кг. Скільки кілограмів огірків було в коморі? Усна лічба ланцюжком 57 + 20 + 8 6 = 7 + 9 8 + 0 = 43 8 + 5 3 = 32 + 13 14 5 = Заповнення чарівних квадратів Вставити такі числа, щоб у рядках і стовпчиках сума чисел була однаковою. Робота над темою уроку Повторення правил знаходження доданка і зменшуваного Фронтальна робота за вправами № 91 і 92. Повторення додавання з переходом через десяток Фронтальна робота за вправою № 89. Самостійна робота за вправою № 90. Розвиток математичних умінь 1. Аналіз та розв'язання задачі за малюнком (№ 93) Розв'язання цієї задачі можна виконати двома способами. У ході розв'язання задачі на дошці з'являється графічний запис: ( □ □ ) □ □ ( □ + □ ) 2. Самостійне розв'язання рівнянь (№ 92) 3.Робота з геометричними фігурами (№ 95) — Назвати прямокутники. Назвати квадрати. Який прямокутник називається квадратом? Підсумки уроку Домашнє завдання № 96, 97. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1263 | |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок» |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
Ліплення з пластиліну (гриби) |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 9 |
Всього коментарів: 0 | |