Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток

УРОК 10

Тема. Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток

Мета: повторити прийоми додавання; опрацювати розв'язання задачі двома способами; повторити поняття прямокутник і квадрат.

Обладнання: картки для самостійної роботи, геометричний матеріал.

ХІД УРОКУ

I. Актуалізація знань учнів. Перевірка домашнього завдання

Завдання для опитування Знайти суму чисел 17 і 37.

Задача.

У коморі лежали картопля, огірки, цибуля. Всього 38 кг. Картоплі було 14 кг, цибулі — 11 кг. Скільки кілограмів огірків було в коморі?

Усна лічба ланцюжком 57 + 20 + 8 6 =

7 + 9 8 + 0 = 43 8 + 5 3 = 32 + 13 14 5 =

Заповнення чарівних квадратів

Вставити такі числа, щоб у рядках і стовпчиках сума чисел була однаковою.

Робота над темою уроку

Повторення правил знаходження доданка і зменшуваного Фронтальна робота за вправами № 91 і 92.

Повторення додавання з переходом через десяток

Фронтальна робота за вправою № 89.

Самостійна робота за вправою № 90.

Розвиток математичних умінь

1. Аналіз та розв'язання задачі за малюнком (№ 93) Розв'язання цієї задачі можна виконати двома способами. У ході розв'язання задачі на дошці з'являється графічний запис:

( □ □ ) □ □ ( □ + □ )

2. Самостійне розв'язання рівнянь (№ 92)

3.Робота з геометричними фігурами (№ 95)

— Назвати прямокутники. Назвати квадрати. Який прямокутник називається квадратом?

Підсумки уроку

Домашнє завдання

№ 96, 97.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (14.10.2014)
Переглядів: 1232 | Рейтинг: 0.0/0
Родина, рідня, рід. Сімейний календар
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини
Як людина пізнає світ
Водойми рідного краю
Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця» Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця»....
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]