Урок 41
Тема. Інструменти і приладдя для роботи з тканиноюМета: ознайомити учнів з інструментами та матеріалами для роботи з тканиною; навчити виміряти нитку потрібної довжини; вставляти нитку у вушко голки, зав’язувати вузлик на кінці нитки і на тканині; виховувати бережливість, повагу до швейної справи, працелюбність. Обладнання: голка, нитки, тканина, шпильки, сантиметрова стрічка. ХІД УРОКУ І. Організація класу Відгадування загадки. Для Марічки, для Оленки шию платтячка ладненькі, Шию я штанці для Гриця, для бабусі — рукавиці, А для мами і для тата — по костюмові на свята. Ще й штанята для Миколи. А чому ж сама я гола? (Голка) ІІ. Повідомлення теми і мети уроку Розповідь учителя. — Сьогодні ми ознайомимося із інструментами і приладдям, які вико-ристовують при роботі із тканиною. Учитель розповідає про голку шпильки, сантиметрову стрічку, нитки та їх призначення. 1. Голки застосовують для ручного шиття. Вони бувають різної товщини. Виробляють їх із сталі. Тканину шиють тонкими голками. 2. Шпильками прикріплюють викрійки до тканини й склеюють деталі ви-робу. 3. Сантиметрову стрічку виготовляють із спеціальної тканини завдовжки 150 см. Вона призначена для знімання мірок і вимірювання тканин. 4. Нитки бувають бавовняні і шовкові. Призначення — пошиття одягу. Нитки також бувають різної товщини. Тканину шиють тонкими нитка-ми. ІІІ. Формування нових знань 1. Інструктаж. — При роботі з голкою потрібно пам’ятати правила безпечної праці. Пам’ятка 1) Зберігати голки слід у певному місці (подушечці, спеціальні коробочці). 2) Голка повинна бути рівною і гострою. 3) Шити необхідно з наперстком. 4) Передавати голку можна тільки вушком вперед. 2. Практичні вправи. 1) Відмірювання довжини нитки (не більше 50 см) двома способами. 2) Вставляння нитки в голку. 3) Зав’язування вузлика на кінці нитки. IV. Фізкультхвилинка Хомка, Хомка, хом’ячок, Посмугований бочок. В Хомки гарна звичка є — Хомка рано встає, Прибирає двір і хатку Й почина робить загадку. Раз, два, три, чотири, п’ять – Хоче Хомка дужим стать! V. Тренувальні вправи — Закріплення ми проведемо у вигляді змагання. Клас поділимо на дві групи. Учитель пропонує такі завдання. 1. Відміряти нитку способом розведення рук в сторони. 2. Відміряти нитку способом через лікоть. 3. Хто найшвидше заведе нитку в голку? 4. Хто найкраще зав’яже вузлик на кінці нитки? VI. Підсумок проведення змагань Визначення кращих учнів. Звернути увагу на недоліки, допущені учня-ми. Прибирання робочого місця, перевірка наявності голок. VII. Підсумок уроку — Чи сподобався вам урок? Чим саме? — Чого нового навчилися? | |
| |
Переглядів: 3630 | |
«Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні співанки). ... |
Природа навколо нас |
Значення повітря для живої природи |
Робочий стіл. Піктограми |
Підсумковий урок за І семестр |
Всього коментарів: 0 | |