Урок 26. Що із загубленого не повертається Матеріал до уроку: А. Костецький «Бюро знахідок». Мета: з’ясувати важливість морально-етичних проблем, які вирішує у своїй поезії А. Костецький; формувати вміння визначати важливі питання твору та підтверджувати їх текстом; сприяти вихованню високої людської моральності кожної особистості. Обладнання: картки зі словами. ХІД УРОКУ I. Організація класу Учитель Як приємно вранці зустрічати друзів, Бачити обличчя радісні такі, I тоді на серці виграє веселка, Настрій веселковий лине цілий день! — Любі мої друзі, як приємно, що все гаразд, що ми всі знову разом — усміхнені та бадьорі. А чи завжди так буває? Веселкою серденько грає, Про друзів та старших дбає, Менших за себе не ображає Та вчасно і в строк Упевнено робить свій крок. — Скажіть, хто крокує ось так? — Аж ось перед нами якась дивна споруда. Робю хідзнаок (Бюро знахідок) — А запросив нас туди поет А. Костецький. Але, щоб потрапити туди, нам потрібно прочитати прислів’я, ідучи за цифровими підказками. 2 чисту6 спати3 совість 1 хто 4 має 7 лягає5 спокійно — Як ви розумієте це прислів’я? — чи завжди ви лягаєте спокійно спати? IІ. Опрацювання вірша А. Костецького «Бюро знахідок» — Сьогодні ми прочитаємо про чарівне місце, де зберігаються загублені речі. 1. Колективне опрацювання вірша. читання по частинах. 2. Аналіз змісту прочитаного. — Від чийого імені ведеться розповідь у вірші? — Що це за чарівне бюро знахідок? 3. Словникова робота. Бюро — зберігання документів, паперів; назва деяких установ або їх відділів. 4. Самостійне читання вірша. — Розкажіть, які незвичайні речі зберігаються тут та хто їх загубив. — Яку знахідку не можна повернути? — З яким закликом звертається господар до людей? 5. Вправи на розвиток швидкості читання. 1) читання колонок слів. Заходьте дивіться совістьпрожити бери не губи проґавив справи чемність страждає згубилине соромтесь 2) Гра «Продовж речення». — Відшукайте речення, які починаються словами: «Отут», «А тут», «Тут», «Там», «А онде». 6. Розвиток зв’язного мовлення. А ось на поличках лежать прикриті Загублені речі кимось давно. Відкрийте, вдивіться, згадайте, Можливо, ви їх зустрічали, I їх терміново потрібно повернути! Діти згадують про такі речі, які загубились колись. III. Підсумок уроку — Як, на вашу думку, якою була мета в поета, коли він створив цей вірш? — Чого хотів він нас навчити? — Ви сьогодні ще раз переконалися, що твори А. Костецького — надзвичайно чудові, повчальні. Я сподіваюсь, вони вас зацікавили. Iз радістю можу сказати, що твори поета із задоволенням чекають на вас у бібліотеках, на прилавках магазинів, закликаючи: «Читайте, навчайтесь та зростайте справжніми людьми!». Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1247 | |
Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестуванн... |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Практична робота: розучування ігор, які сприяють веселому настрою |
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм... |
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правильна організація роб... |
Всього коментарів: 0 | |