У розділі матеріалів: 1051
Показано матеріалів: 631-640
Сторінки: «« 1 2 ... 62 63 64 65 66 ... 105 106 »»

Урок 8. Не тяжка робота, коли є охота

Матеріал до уроку: М. Беденко «Неслухняна ручка».

Мета: збагачувати інтелект учнів новими знаннями, викликати у них захоплення наполегливістю братів — винахідників кулькової ручки; розвивати пізнавальні інтереси, сприяти вихованню, наполегливості й працелюбності.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1346 | Додав: SYLER

Урок 7. Який чудовий та загадковий тваринний світ

Матеріал до уроку: В. Бондаренко «Як розмовляють тварини».

Мета: сприяти розвитку пізнавального інтересу третьокласників; розвивати уміння орієнтуватися в тексті, сприяти вихованню любові до живого світу природи.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1433 | Додав: SYLER

Урок 5. Слово має колір

Матеріал до уроку: Є. Гуцало «Якого кольору слова».

Мета: вчити дітей мислити нестандартно, розвивати інтерес до навколишнього життя, знаходити рішення поставлених проблем; стимулювати дітей висловлювати свої власні ідеї, формувати бережливе ставлення до слова; розвивати інтерес до етимології слів.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1505 | Додав: SYLER

Урок 6. Скільки рік в україні

Матеріал уроку: В. Лучук «Скільки рік в Україні».

Мета: розширити та доповнити знання дітей про Україну; удосконалювати навички читання віршових творів; збагачувати мовлення учнів словами-назвами річок, розвивати пам’ять.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2465 | Додав: SYLER

Урок 4. Дід мороз ходить по планеті

Матеріал уроку: А. Коваль «Скільки років Діду Морозу».

Мета: удосконалювати дослідницькі уміння третьокласників; формувати інтерес до слова, його походження; сприяти засвоєнню нових знань, інтересу до знань; розвивати інтерес до народних свят і звичаїв.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1549 | Додав: SYLER

Урок 3. Катруся і юрчик - допитливі й спостережливі діти

Матеріал до уроку: І. Сенченко «Пастух рогатий».

Мета: формувати уміння добирати епізоди твору для підтвердження власних думок; збагачувати активний і пасивний словник учнів; виховувати у дітей спостережливість, творчу думку; вчити знаходити описи, роздуми, аналізувати, зіставляти їх.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1300 | Додав: SYLER

Урок 1-2. Дивлюсь я на світ, і все мене дивує!

Матеріал до уроку: О. Кобець «Хотів би я знати...»; В. Сухомлинський «Горобчик і Вогонь».

Мета: ознайомити учнів із другою частиною читанки; розвивати в учнів пізнавальні інтереси, бажання більше знати, формувати уміння зіставляти свої почуття із почуттям літературних героїв; сприяти розвитку спостережливості й допитливості.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1421 | Додав: SYLER

Урок 42. «Зима-красуня, Біла чарівниця! В ній стільки дива-дивного й краси!»

Матеріал до уроку: А. Бабенко «Прийшла зима біловолоса...», Д. Чередниченко «Новий рік», В. Моруга «Нічка-новорічка»; І. Жиленко «Здійсниться все».

Мета: формувати уявлення про характерні ознаки зими, вдосконалювати навички виразного читання поетичних творів, збагачувати словниковий запас учнів, учити відчувати естетичні почуття у дітей.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1743 | Додав: SYLER

Урок 40. Праця годує, а лінь марнує

Матеріал до уроку: Л. Глібов «Коник-стрибунець».

Мета: продовжувати розширювати знання про байки, передавати в інтонації характери дійових осіб, оцінювати їхні вчинки, вчити порівнювати твори; виховувати в дітей допитливість, любов до праці.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2197 | Додав: SYLER

Урок 41. Чужому лихові не смійся

Матеріал уроку: Л. Глібов «Чиж та голуб»; С. Руданський «Вовки».

Мета: продовжити знайомство учнів з особливостями байки; навчити виразно читати, розвивати способи й види читання байки, вчити передавати шляхом інтонації характери дійових персонажів; виховувати відчуття порядності, милосердя, співчуття.

3 Клас | Читання | Переглядів: 3141 | Додав: SYLER