Показано матеріалів: 631-640
|
Урок 8. Не тяжка робота, коли є охота Матеріал до уроку: М. Беденко «Неслухняна ручка». Мета: збагачувати інтелект учнів новими знаннями, викликати у них захоплення наполегливістю братів — винахідників кулькової ручки; розвивати пізнавальні інтереси, сприяти вихованню, наполегливості й працелюбності. |
|
Урок 7. Який чудовий та загадковий тваринний світ Матеріал до уроку: В. Бондаренко «Як розмовляють тварини». Мета: сприяти розвитку пізнавального інтересу третьокласників; розвивати уміння орієнтуватися в тексті, сприяти вихованню любові до живого світу природи. |
|
Урок 5. Слово має колір Матеріал до уроку: Є. Гуцало «Якого кольору слова». Мета: вчити дітей мислити нестандартно, розвивати інтерес до навколишнього життя, знаходити рішення поставлених проблем; стимулювати дітей висловлювати свої власні ідеї, формувати бережливе ставлення до слова; розвивати інтерес до етимології слів. |
|
Урок 6. Скільки рік в україні Матеріал уроку: В. Лучук «Скільки рік в Україні». Мета: розширити та доповнити знання дітей про Україну; удосконалювати навички читання віршових творів; збагачувати мовлення учнів словами-назвами річок, розвивати пам’ять. |
|
Урок 4. Дід мороз ходить по планеті Матеріал уроку: А. Коваль «Скільки років Діду Морозу». Мета: удосконалювати дослідницькі уміння третьокласників; формувати інтерес до слова, його походження; сприяти засвоєнню нових знань, інтересу до знань; розвивати інтерес до народних свят і звичаїв. |
|
Урок 3. Катруся і юрчик - допитливі й спостережливі діти Матеріал до уроку: І. Сенченко «Пастух рогатий». Мета: формувати уміння добирати епізоди твору для підтвердження власних думок; збагачувати активний і пасивний словник учнів; виховувати у дітей спостережливість, творчу думку; вчити знаходити описи, роздуми, аналізувати, зіставляти їх. |
|
Урок 1-2. Дивлюсь я на світ, і все мене дивує! Матеріал до уроку: О. Кобець «Хотів би я знати...»; В. Сухомлинський «Горобчик і Вогонь». Мета: ознайомити учнів із другою частиною читанки; розвивати в учнів пізнавальні інтереси, бажання більше знати, формувати уміння зіставляти свої почуття із почуттям літературних героїв; сприяти розвитку спостережливості й допитливості. |
|
Урок 42. «Зима-красуня, Біла чарівниця! В ній стільки дива-дивного й краси!» Матеріал до уроку: А. Бабенко «Прийшла зима біловолоса...», Д. Чередниченко «Новий рік», В. Моруга «Нічка-новорічка»; І. Жиленко «Здійсниться все». Мета: формувати уявлення про характерні ознаки зими, вдосконалювати навички виразного читання поетичних творів, збагачувати словниковий запас учнів, учити відчувати естетичні почуття у дітей. |
|
Урок 40. Праця годує, а лінь марнує Матеріал до уроку: Л. Глібов «Коник-стрибунець». Мета: продовжувати розширювати знання про байки, передавати в інтонації характери дійових осіб, оцінювати їхні вчинки, вчити порівнювати твори; виховувати в дітей допитливість, любов до праці. |
|
Урок 41. Чужому лихові не смійся Матеріал уроку: Л. Глібов «Чиж та голуб»; С. Руданський «Вовки». Мета: продовжити знайомство учнів з особливостями байки; навчити виразно читати, розвивати способи й види читання байки, вчити передавати шляхом інтонації характери дійових персонажів; виховувати відчуття порядності, милосердя, співчуття. |